SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 pappapia är den nysate medlemmen och han blir bannad samma dag....hehe...unrdar va han gjort.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mm, lite snabbt! Jag undrar också varför.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ja varför blev han d hultan/blaque Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 undrar jag å... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 var nog han som skapade 5 konton... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 var nog han som skapade 5 konton... Lite många? och ni snackar om mig: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/bortforklaringsig.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Lite många? och ni snackar om mig: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/bortforklaringsig.jpg man va fan... du gjorde det ju för att knipa 1000 platsen... men du kanske också vill bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag ska inte säga för mycket men det är en medlem här på forumet som har varit lite jobbig och bara skapat nya konton hela tiden så fort jag satt hybernating på någon av hans andra... till slut var jag tvungen att dra till med lite drastiska åtgärder... ... och ja, det var han som skapade 5 konton på samma minut i hopp om att jag inte skulle se igenom det... Slutdiskuterat? Svar ja! Vi behöver inte nämna några namn heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts