GiZmo Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 (redigerad) detta står höggst upp på sidan när jag går in på ''My controls'' ----> ''Edit Avatar Settings''.... är det så för alla eller bara för mig? Warning: OpenDir: No such file or directory (errno 2) in /home/virtual/site78/fst/var/www/html/forum/invboard/sources/Usercp.php on line 1134 Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/virtual/site78/fst/var/www/html/forum/invboard/sources/Usercp.php on line 1135 Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/virtual/site78/fst/var/www/html/forum/invboard/sources/Usercp.php on line 1142 Redigerad 12 april, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Hmm, jag ska ta mig en titt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Fixat! Men det var en svårknäckt nöt! Hittade felet i en config-fil med över 100 inställningar. Det stod: ... /home/virtual/site3/fst/var/ ... Det skulle vara: ... /home/virtual/site78/fst/var/ ... Det blev nått fel vi serverflyttningen för några veckor sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts