GTaJäGaReN Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag ska ripoffa hawkis spel "The Hult Man" lite för att lära mig och nu undrar jag hur man gör text till spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 och hur man gör texten till en länk till nästa "rum" eller "scen"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 kanske ska fråga honom först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 så länge han inte lägger ut spelet på nätet så får han göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 så länge han inte lägger ut spelet på nätet så får han göra det.. Det tror jag han gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det tror jag han gör nej, ja ska inte ens göra klart de.. förresten så behöver jag hjälp med The Games Factory (nästan samma sak som Klik & Play)... om man har 1000:- och ska köpa nåt för 2000:- ska 'nånting' reagera på att man har för lite pengar.... kan ni nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 längesen jag hökk på med tgf, men jag tror att det är något likt det här: IF currentmoney < cost THEN text = "You cannot buy this" ELSE currentmoney = currentmoney - cost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 längesen jag hökk på med tgf, men jag tror att det är något likt det här: IF currentmoney < cost THEN text = "You cannot buy this" ELSE currentmoney = currentmoney - cost Vart ska man skriva de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts