Joey Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Som det står: Är det spelet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 de finns väl sånna som tycker de é bra o sånna som inte gör de. Finns de ingen demo o ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 de finns väl sånna som tycker de é bra o sånna som inte gör de. Finns de ingen demo o ladda ner? finns det säkert nånstans...kanske här! ingen annan som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Splinter Cell till pc är riktigt grymmt!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 finns det säkert nånstans...kanske här! ingen annan som har det? ska ladda ner ett demo nu....om jag hittar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ska ladda ner ett demo nu....om jag hittar... Jag länkade ju till den där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Slinter Cell är grymt bra gjort! jag köpte det dan efter releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Det är bra, vietcong stil.. fast bättre grafik.. många detaljer och jobbiga uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag länkade ju till den där uppe äh...jag skiter i det... har inte tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts