Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 kan man ändra rösterna och lägga in egna... ? har en tanke på att ändra Liberty City till en Svensk små stad när jag har skaffat GTA 3... skulle ju va kul om vi va ett gäng på några som gjorde "Sverige" moddar... skall bara lära mig allt först... och fixa min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ja, det går... men det kommer ta skitlång tid att gjöra en svensk stad... du anar inte hur mycket du måste ändra... jag tänkte göra om all text i spelet till svenska... men jag gav upp direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jag tänkte inte göra om texten i menyerna ! bara så att man kanske ändrar reklamen och sånt ! och så att dom snackar svenska ! va grymt det skulle vara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ja, det går... men det kommer ta skitlång tid att gjöra en svensk stad... du anar inte hur mycket du måste ändra... jag tänkte göra om all text i spelet till svenska... men jag gav upp direkt det går inte översätta.. Å Ä Ö funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 det går inte översätta.. Å Ä Ö funkar inte men det skulle blir grymt ändå....även om åäö inte funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 De går ju o byta ut Å och Ä mot A och Ö mot O, man ser ju va de står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Exempel på saker som skulle kunna finnas i en sverige mod: Svenska bilar AK5 istället för M16 Svenska flaggor Svenska uttryckningsfordon Stadion på Staunton ombyggd till Globen Svenska reklamaffischer Svenska tåg Svenska vägskyltar Gäng, folk eller karaktärer som pratar svenska Svenska affärer och bensinmackar Svensk text i spelet och menyerna. Svenska radiostationer Kommer ni på något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Svenska fotbollslag. Svenska poliskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 det jag hade tänkt att ändra till: - svenska väg skylltar. - svensk reklam. - svenska utrycknings fordon. - svensk radio. - svenskare vapen. - svenska bensin macka och affärer. - tunnelbanan skall ändras till "stockholmska" tåg. - tågen på "Portland" skall ändras till "Göteborgska spårvagnar". (snygga !) - bussarna skall bli "Göteborgska". (stockholm har ju bara gamla saker. !) - nån volvo eller saab måste finnas. - svenska flaggor. inte så vicktigt: - svensk text i minyerna. (och i spelet) - svenska bilar är inte så viktigt. (men nån svensk bil skall det vara !) - svenska vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 fast jag tycker iofs nästan att svensk text i spelet är grunden till en sverige-mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 fast jag tycker iofs nästan att svensk text i spelet är grunden till en sverige-mod. håller jag nog inte helt och hållet med om... men du har en poäng där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag tror att man ska satsa på att översätta rösterna, man lyssnar ju mer än vad man läser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Inte gloooben, nya ullevi är ju mycket mer lik arenan på portland( eller vilen ö var dte nu igen?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Inte gloooben, nya ullevi är ju mycket mer lik arenan på portland( eller vilen ö var dte nu igen?). w0rd de va staunton island... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Inte gloooben, nya ullevi är ju mycket mer lik arenan på portland( eller vilen ö var dte nu igen?). ja mycket mer lik...den e inte rund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 ja mycket mer lik...den e inte rund... den är så mycket snyggare än nån jobbig "östkust" boll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 den är så mycket snyggare än nån jobbig "östkust" boll ! Vadå Globen äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Vadå Globen äger ju Ehh nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ehh nej. Klart den gör. Det var där jag såg Kizz live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Klart den gör. Det var där jag såg Kizz live Spela roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts