Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 har ni tänkt på att Phill i GTA3 och Vice City är lika på ganska många sätt. dom saknar samma arm... dom heter lika dant... dom är ganska lika... fast GTA 3´s Phil är äldre... (fråga dr Phill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 det är ju samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 det är ju samma person det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Som någon skrev i en gammal toptik... Phil i 3:an tapade armen i vetnamn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Som någon skrev i en gammal toptik... Phil i 3:an tapade armen i vetnamn... mm. men Phill kanske bara sa så... så kanske det var så som i Vice City det gick till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 mm. men Phill kanske bara sa så... så kanske det var så som i Vice City det gick till... just precis...så måste det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag hatar phil han säjer bara att jag har för liten scor när jag gör updraget "the shotist". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag hatar phil han säjer bara att jag har för liten scor när jag gör updraget "the shotist". skulle kunna vara för att du har för lite "score"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag hatar phil han säjer bara att jag har för liten scor när jag gör updraget "the shotist". när fick du gta vc? förut sa du att du inte hade de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 när fick du gta vc? förut sa du att du inte hade de Vet inte 2 veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 just precis...så måste det vara... Han skäms nog. Tappa armen för man va full å lekte me farliga saker Så klart han inte säger hur det egentligen va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 plus att han säger i 3:an att han tappade den i Nicaragua... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Som någon skrev i en gammal toptik... Phil i 3:an tapade armen i vetnamn... VC utspelar sig 86 och och Vietnamkriget pågick från 63 till 75!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 VC utspelar sig 86 och och Vietnamkriget pågick från 63 till 75!!!! hahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Han tapar ju armen i updraget "boom shine saigon" i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Han tapar ju armen i updraget "boom shine saigon" i VC. Ja det är det som diskuteras om han tappade den där eller i Vetnamkriget. Robban: Din signatur är alldeles för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ja det är det som diskuteras om han tappade den där eller i Vetnamkriget. Robban: Din signatur är alldeles för stor. Va då det va ju före VC om man tittar på första filmen så står det ju "1986 liberty city". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 min kompis säger att phil var full när han råkade spränga av armen på sig själv eftersom han var full trodde han att han var med i krig när han förlorade armen därför säger han så i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 min kompis säger att phil var full när han råkade spränga av armen på sig själv eftersom han var full trodde han att han var med i krig när han förlorade armen därför säger han så i gta3 Jap så är det men på "The shotist" säger han "I learn it in the army" det kanske va soviet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jap så är det men på "The shotist" säger han "I learn it in the army" det kanske va soviet. det med att han lärde sej i armén kan ju lika gärna vara "lumpen" ! men jag var för mig att han är så "galen" för att han har "Sovjet" på hjärnan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts