Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 hur många kontakter skall man ha på datorn som har med video in /out grejen... på bildskärms kortet så har jag nån video kontroll kontakt... på det jag tror är 3Dkortet så finns det bara en kontakt som är en gul... den gula som på tex ps2 när man kopplar "scart"... gul för bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 2 tror jag...en för ljud och en för bild!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 2 tror jag...en för ljud och en för bild!!! Två för ljud! Vänster och höger stereo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Två för ljud! Vänster och höger stereo... Huh?..Jaha då är jag väl bara glömsk då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts