Telus Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 heeeejj allihopp !! jag har hört att man kan få en silvrig PCJ600 och jag udrar vart man kan få den och hur man kan få den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 finns nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag har fått det en gång när jag körde det där uppdraget när man ska döda massa mäniskor på 8 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jag har kört en massa gånger ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ....man sprayar den i Pay n Spray tills det kommer ut en silvrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 asså ni menar säkert den där vita PCJ600 men om ni orkar så kan ni vill försöka fixa en bild på den "silvriga" PCJ600 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Man får den på ett telefonuppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det finns en Silver PCJ600. Man kan få den på Autocide mission. Gör så här: Starta uppdraget och åk till den svarta pricken som är på radarn, där den står. Kör sedan runt tills tiden går ut och åk till ett garage och spara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det finns en Silver PCJ600. Man kan få den på Autocide mission. Gör så här: Starta uppdraget och åk till den svarta pricken som är på radarn, där den står. Kör sedan runt tills tiden går ut och åk till ett garage och spara den. e det så lättt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 va fan e autocide Mission ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts