SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Det skulle väl utspelas i Tokyo 2010 skulle det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Humbug, det var förmodligen ett aprilskämt Men skulle inte gta4 vara i 2d? Horror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 nåå...ett gta i som utspelar sig framtiden skulle väl inte va fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Näe men om bilarna skulle sväva liknande dom i starwars episod 2 och det 5:e elementet så fattar jhag inte hur man skulle kunna sno bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 nåå...ett gta i som utspelar sig framtiden skulle väl inte va fel! GTA2 utspelar sig i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Undrar vilken stad det kommer att bli jag hoppas på Los Angeles! för det är grymt där och så är det mycket kriminalitet!!! då kanske man kan köra båt i avlopps floden!!!!! bli jagad av LAPD på motorvägen....och det här med gäng så borde man kunna göra egna gäng bilar bilar!!! och det kommer förmodligen finnas motorcyklar så man kanske kan göra MC gäng!!! (Hells Angels) Tror det kommer bli olika scenarion som i cs kanske inte bara e los angeles kanske andra städer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 GTA2 utspelar sig i framtiden. gör de? de visste jag inte, hur långt fram då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 gör de? de visste jag inte, hur långt fram då? vet ej...men det kan inte va långt fram....eftersom det inte e en sån stor skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 2010 tror jag... är ej säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 2010 tror jag... är ej säker... ok...men skulle inte gta 4 utspela sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det var ju ett april skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Så skulle man kunna koppla in en mikrofon och snacka med folk på gatan. Vad grymt att typ var 6 st med basebollträn och stå och slå på en snut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Så skulle man kunna koppla in en mikrofon och snacka med folk på gatan. Vad grymt att typ var 6 st med basebollträn och stå och slå på en snut. nej du...det tror jag icke på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 2010 tror jag... är ej säker... Och eftersom Tokyo ligger 30 år före i utvecklingen så blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Och eftersom Tokyo ligger 30 år före i utvecklingen så blir det ok....gör det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Och eftersom Tokyo ligger 30 år före i utvecklingen så blir det Men jag menade att det skulle va coolt. Det finns ju inte ens nyheter från R* om GTA4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men jag menade att det skulle va coolt. Det finns ju inte ens nyheter från R* om GTA4. ok...hoppas dom gör ett...det vore grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 ok...hoppas dom gör ett...det vore grymt... Det e klart att dom gör ett! GTA spelen e ju ett av världens populäraste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Det e klart att dom gör ett! GTA spelen e ju ett av världens populäraste. ok... men nån gång måste dom sluta så dom kanske slutar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 så länge det finns nått som kallas för "pengar" så kommer dom nog fortsätta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts