Jacker Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 GTA4 kommer ju va ett online/LAN spel!! och jag tror det kommer bli minst lika stort som CS är idag!!! och grjer som jag tycker man skulle kunna göra var att man skulle kunna bilda egna gäng eller starta ett, och så fick man uppdrag och så skulle man tävla mot andara gäng på nätet!!! och den som vann det fick extra poäng i nåt (typ RESPECT, Armor, Health o.s.v.) och tänk er vilka gänga krig det skulle bli!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 hmm... som en gta community online? om man klarar saker får man saker m.m.! som robotkampen på tv4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 hmm... som en gta community online? om man klarar saker får man saker m.m.! som robotkampen på tv4? det vore grymt om det va det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ja... mitt gäng skulle heta Team SiLENCE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ja... mitt gäng skulle heta Team SiLENCE då skulle jag va medlem i det om jag fick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Det visste jag redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 då skulle jag va medlem i det om jag fick... det skulle du få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 det skulle du få Jag vill också va med när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 GTAsajten VS A-Tech's GTA Heja A-Tech, heja, heja!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 GTAsajten VS A-Tech's GTA Heja A-Tech, heja, heja!!! GTASajten VS A-Tech's VS GTz Heja GTz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 GTASajten VS A-Tech's VS GTz Heja GTz! HEJA GTz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 HEJA GTz Heja farmor friskt humör, patten hänger utanför Lek inte cowboys å indi( )er nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag ska inte köpa GTA 4 för att man kanske måste betala ca 100kr/månaden=1200kr/år... Nej fyyy bläää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ett gtasajten gäng vore bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 det skulle du få sjysst...vi skulle bli ett grymt gång på 100 medlemmar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Undrar vilken stad det kommer att bli jag hoppas på Los Angeles! för det är grymt där och så är det mycket kriminalitet!!! då kanske man kan köra båt i avlopps floden!!!!! bli jagad av LAPD på motorvägen....och det här med gäng så borde man kunna göra egna gäng bilar bilar!!! (:!!! och det kommer förmodligen finnas motorcyklar så man kanske kan göra MC gäng!!! (Hells Angels) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 det vore grymt om det va i los angeles... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 skulle helt klart vara tuffast om det utspelade sig på Island! och jag skulle ha ett alldeles eget litet gäng - byggare bob.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Det skulle väl utspelas i Tokyo 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts