Jacker Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 (redigerad) Jag tycker Phil Cassidy, för han är ju en så jävla bra skytt!!! Redigerad 12 april, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Lance vance så klart phil casady hatar jag han säger bara att jag inte kan sjuta jag brukar döda honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 phil helt klart! han e tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Lance vance så klart phil casady hatar jag han säger bara att jag inte kan sjuta jag brukar döda honom det blir lättare att läsa om man sätter punkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 det blir lättare att läsa om man sätter punkt.. Du sätter 2 punkter din punkt misbrukare skoja bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Du sätter 2 punkter din punkt misbrukare skoja bara. kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 det blir lättare att läsa om man sätter punkt.. Det gör väl inget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Lance vance så klart phil casady hatar jag han säger bara att jag inte kan sjuta jag brukar döda honom Jamen det är väl för att du inte får 60 i Score!!!! men han blir schyst när man klarat det!!! och tycker du att The Shotist är svårt så kommer du garanterat tycka att nästa uppdrag (The Driver) är svårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jamen det är väl för att du inte får 60 i Score!!!! men han blir schyst när man klarat det!!! och tycker du att The Shotist är svårt så kommer du garanterat tycka att nästa uppdrag (The Driver) är svårt!!! Nä det har jag klarat jag är på updraget med love fist när man ska desarmera bomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Candy suxxxxxm end sina ( . ) ( . ) :"> eller är jag ensam om det? Aja.. hon skulle man inte tacka nej till fast jag är k*t i teckande figurer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Candy suxxxxxm end sina ( . ) ( . ) :"> eller är jag ensam om det? Aja.. hon skulle man inte tacka nej till fast jag är k*t i teckande figurer... LOL http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/Lol.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts