PAPPAPIA Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 vill nångon hjälpa mig med att få Bensin bomben i gta att fungera?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 nej inte jah iag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 vill nångon hjälpa mig med att få Bensin bomben i gta att fungera?? Varför då?.. Kasta en molotov i gta2 Istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Varför då?.. Kasta en molotov i gta2 Istället.. eller köp gta 3 eller vc istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 eller köp gta 3 eller vc istället... det e ju lungt mycket grymmare än GTA1-GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 det e ju lungt mycket grymmare än GTA1-GTA2 ja det e de verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Är det fortfarande någon som kör ettan lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Det är ju för f**n en klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 lol att köra ettan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 reta mig inte det är det ända gta spel som funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag spelar GTA1 fortfarande och det står jag för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag minns första gången jag spelade GTA Jag har fortfarande kvar originalförpackningen och original-CD:n från 1997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts