maik Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 tja alla vc spelare jag har köpt gta vc ultimat cheats det är en fusk som gör att man har 100% men borde man få 3 liv vakter i så fall var är liv vakterna!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Dom finns i Tommys mansion. Du går in i stora ingången sen går du åt höger in mot tv rummet då går du bara fram till dom så börjar dom följa efter dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 tja alla vc spelare jag har köpt gta vc ultimat cheats det är en fusk som gör att man har 100% men borde man få 3 liv vakter i så fall var är liv vakterna!!!! Vart köpte du vc ultimate cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PAPPAPIA Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 webhallen kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Vart köpte du vc ultimate cheat spelbutiken.se köper alla mina spel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Dom finns i Tommys mansion. Du går in i stora ingången sen går du åt höger in mot tv rummet då går du bara fram till dom så börjar dom följa efter dig dom är aldrig där men är det nån speciel tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 behöver hjälp fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts