Jump to content

JOHOOO!!!

samool
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHAHAHAHHAHH!

Knappas att det heter Julaftnar!!!

Tagga ner lite, ryck!

Det gör det...

Förresten, finns det ett ord som stavas "Svenskalektionar", jag har inte hört det förut iaf...

Och om det hade funnits, varför skulle man då använda stor bokstav i det?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör det...

Förresten, finns det ett ord som stavas "Svenskalektionar", jag har inte hört det förut iaf...

Men i helvete, detta forum förstår sig inte på ironi.. Helvete va sur jag blir!

Jag kanske hade fel men man som normal person brukar inse när en männsika brukar ironi och inte, men folk här gör inte det. Det är sjukt.

Usch, vill lämna detta forum men kan inte ! ;P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ge dig! Slå upp julafton så får du se hur ordet böjs: Julafton-aftonen-aftnar!

Bra, men förjävligt moget utav dig att besvara det jag skriv på det sättet du gjorde, det är folk som du jag svartlistar. Attityd säger jag.

Respekterade dig innan, men nu försvan den. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i helvete, detta forum förstår sig inte på ironi.. Helvete va sur jag blir!

Jag kanske hade fel men man som normal person brukar inse när en männsika brukar ironi och inte, men folk här gör inte det. Det är sjukt.

Usch, vill lämna detta forum men kan inte ! ;P

Vad var ironin i det hela då? Var det stavningen på "Svenskalektionar" eller "Knappas att det heter Julaftnar!!!"?

I det sista du skrev har du rätt... Det är inte lätt att lämna GTAsajten, men man känner ibland att man borde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var ironin i det hela då? Var det stavningen på "Svenskalektionar" eller "Knappas att det heter Julaftnar!!!"?

I det sista du skrev har du rätt... Det är inte lätt att lämna GTAsajten, men man känner ibland att man borde.

Men vad i hela *** fattar du inte?

När jag skrev svenskalektion"ar" så var jag ironisk då det inte heter svenskalektion"ar".

Varför jag skrev svenskalektion"ar" var för att han sskrev julaftnar som jag trodde var fel men har fått en rejäl jävla smäll på käften utav Vice. som uttrycker sig på ett helvetes bra sätt.

Ursäkta för mitt språkval men är förbannad nu.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför jag skrev svenskalektion"ar" var för att han sskrev julaftnar som jag trodde var fel men har fått en rejäl jävla smäll på käften utav Vice. som uttrycker sig på ett helvetes bra sätt.

Ursäkta för mitt språkval men är förbannad nu.

SlewME: Jag menade inte att slå till dig så hårt. Ursäkta om du tog åt dig! Menade bara att Gtapimp. hade rätt. Tanken var inte att det skulle bli en sån utdragen diskussion. No hard feelings!? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...