SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är den här inte låst ännu? Varför? Det är en seriös tråd.. Arvid har till och med skrivit i den. Vi väntar på den där hemsidan nu alltså, det är bäst att den är riktigt jävla bra nu när vi har väntat såhär länge på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är den här inte låst ännu? Vi väntar och ser vad Samool har att säga först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Herregud en lika gammal tråd som ett fulvuxet ekträd. Spammar gör folk i den också, jag vet inte hur många som bara skrivit "..wow". Men aja denna tråd kanske har någon mening och eftersom Samool är så aktiv så kanske svaret kommer snart... Vem vet. Snälla någon moderator eller nått. Lås detta. REPORT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Läs vad Arvid skrev ovan GTApimpfoolife. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Du har missat några Svenskalektionar!! Hahahahahaha ursäkta att jag går offtopic men snälla, ta reda på fakta innan du kritiserar folk: http://lexikon.nada.kth.se/cgi-bin/sve-sve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hahahahahaha ursäkta att jag går offtopic men snälla, ta reda på fakta innan du kritiserar folk: http://lexikon.nada.kth.se/cgi-bin/sve-sve HAHAHAHAHAHAHHAHH! Knappas att det heter Julaftnar!!! Tagga ner lite, ryck! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Nå, när kommer den? ..wow. bra titel btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHHAHH! Knappas att det heter Julaftnar!!! Tagga ner lite, ryck! Det gör det... Förresten, finns det ett ord som stavas "Svenskalektionar", jag har inte hört det förut iaf... Och om det hade funnits, varför skulle man då använda stor bokstav i det? Redigerad 21 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Det gör det... Förresten, finns det ett ord som stavas "Svenskalektionar", jag har inte hört det förut iaf... Men i helvete, detta forum förstår sig inte på ironi.. Helvete va sur jag blir! Jag kanske hade fel men man som normal person brukar inse när en männsika brukar ironi och inte, men folk här gör inte det. Det är sjukt. Usch, vill lämna detta forum men kan inte ! Redigerad 21 augusti, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 HAHAHAHAHAHAHHAHH! Knappas att det heter Julaftnar!!! Tagga ner lite, ryck! Men ge dig! Slå upp julafton så får du se hur ordet böjs: Julafton-aftonen-aftnar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 När kommer den här sidan ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men ge dig! Slå upp julafton så får du se hur ordet böjs: Julafton-aftonen-aftnar! Bra, men förjävligt moget utav dig att besvara det jag skriv på det sättet du gjorde, det är folk som du jag svartlistar. Attityd säger jag. Respekterade dig innan, men nu försvan den. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men i helvete, detta forum förstår sig inte på ironi.. Helvete va sur jag blir! Jag kanske hade fel men man som normal person brukar inse när en männsika brukar ironi och inte, men folk här gör inte det. Det är sjukt. Usch, vill lämna detta forum men kan inte ! Vad var ironin i det hela då? Var det stavningen på "Svenskalektionar" eller "Knappas att det heter Julaftnar!!!"? I det sista du skrev har du rätt... Det är inte lätt att lämna GTAsajten, men man känner ibland att man borde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Vad var ironin i det hela då? Var det stavningen på "Svenskalektionar" eller "Knappas att det heter Julaftnar!!!"? I det sista du skrev har du rätt... Det är inte lätt att lämna GTAsajten, men man känner ibland att man borde. Men vad i hela *** fattar du inte? När jag skrev svenskalektion"ar" så var jag ironisk då det inte heter svenskalektion"ar". Varför jag skrev svenskalektion"ar" var för att han sskrev julaftnar som jag trodde var fel men har fått en rejäl jävla smäll på käften utav Vice. som uttrycker sig på ett helvetes bra sätt. Ursäkta för mitt språkval men är förbannad nu. Redigerad 21 augusti, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Varför jag skrev svenskalektion"ar" var för att han sskrev julaftnar som jag trodde var fel men har fått en rejäl jävla smäll på käften utav Vice. som uttrycker sig på ett helvetes bra sätt. Ursäkta för mitt språkval men är förbannad nu. SlewME: Jag menade inte att slå till dig så hårt. Ursäkta om du tog åt dig! Menade bara att Gtapimp. hade rätt. Tanken var inte att det skulle bli en sån utdragen diskussion. No hard feelings!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Eftersom vissa av er tydligen inte kan hålla sig till trådens ämne låser jag den tills vidare. Jag öppnar den igen om Samool vill posta en kommentar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts