Hey Arnold på svenska Skrivet 26 augusti, 2021 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2021 Hej till alla som läser detta. Jag söker överallt på internet efter Hey Arnold! med svenska dubbningen, och jag har fått tag på en del men vill förstås få tag på alla avsnitt. Avsnitt som jag har just nu är: - Från säsong 1 Avsnitt 1 - Downtown as Fruits; Eugene's Bike Avsnitt 2 - The Little Pink Book; Field Trip Avsnitt 3 - Arnold's Hat, Stoop Kid Avsnitt 4 - Helga's Makeover, The Old Building Avsnitt 5 - Sixth Grade Girls; The Baseball Avsnitt 6 - Heat; Snow Avsnitt 7 - Operation: Ruthless; The Vacant Lot Avsnitt 8 - The List; The Haunted Train Avsnitt 9 - Mugged; Roughin' It Avsnitt 10 - Door 16; Arnold as Cupid Avsnitt 11 - Benchwarmer; Cool Jerk Avsnitt 12 - Das Subway; Wheezin' Ed Avsnitt 13 - Arnold The Tutor; Gerald Comes Over Avsnitt 14 - The Spelling Bee; Pigeon Man Avsnitt 15 - Olga Comes Home; Salley's Comet Avsnitt 16 - Abner Come Home; The Sewer King Avsnitt 17 - Magic Show; 24 Hours to Live Avsnitt 18 - Arnold's Christmas Avsnitt 19 - False Alarm; World Records Avsnitt 20 - Part Time Friends; Runaway Float Avsnitt 21 Coach Wittenberg; Four-Eyed Jack Säsong 2. Helga's Boyfriend Crush on Teacher Arnold's Halloween Säsong 3 The Aptitude Test; Oskar Gets a Job Hey Harold! Casa Paradiso Gerald's Tonsils Mr. Hyunh Goes Country Dangerous Lumber Säsong 4 Jamie O in Love Har ingen från säsong 5. Jag behöver få allt hjälp man kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2021 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2021 Jag har googlat en del och försökt hitta om den finns på dvd, men det verkar inte så. Nickelodeon har ingen egen streaming men kanske på andra ställen, typ om Cartoon Network har nåt eller så. Disney+ lär inte ha det iallafall. Även om jag är en förespråkare av att förvalta gamla kulturarv är det däremot tyvärr inte tillåtet att efterfråga olagliga kopior, men eftersom produkten inte går att få tag i vet jag inte vad man annars ska göra. Så snart vi hittar ett sätt att titta på dem genom köp, hyrtjänster eller streaming blir därför delningsdiskussionen otillåten. Men tills dess kan vi ju fortsätta leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hey Arnold på svenska Skrivet 28 augusti, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2021 43 minuter sedan, Henkibojj skrev: Jag har googlat en del och försökt hitta om den finns på dvd, men det verkar inte så. Nickelodeon har ingen egen streaming men kanske på andra ställen, typ om Cartoon Network har nåt eller så. Disney+ lär inte ha det iallafall. Även om jag är en förespråkare av att förvalta gamla kulturarv är det däremot tyvärr inte tillåtet att efterfråga olagliga kopior, men eftersom produkten inte går att få tag i vet jag inte vad man annars ska göra. Så snart vi hittar ett sätt att titta på dem genom köp, hyrtjänster eller streaming blir därför diskussionen otillåten. Men tills dess kan vi ju försätta leta Jag hoppades att Viaplay eller Paramount+ skulle ha serien, men förstås har dem inte det När man kan inte få tag på serien på dvd som i andra länder kan, kan jag bara hoppas att någon som har spelat in serien direkt från TV eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hey Arnold på svenska Skrivet 29 september, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2021 Hey Arnold! - Nickelodeon.se | Nickelodeon Sweden Sidan har lagt fram första avsnitten av serien, så jag få hoppas att dem kommer lägga ut alla avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2021 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2021 09/29/2021 at 22:45, Hey Arnold på svenska skrev: Hey Arnold! - Nickelodeon.se | Nickelodeon Sweden Sidan har lagt fram första avsnitten av serien, så jag få hoppas att dem kommer lägga ut alla avsnitt. Jösses, det var inte väntat! Men roligt! Jag minns den här serien, och jag vet att den var bra gjord men jag tror inte att jag var särskilt underhållen av den på den tiden. En serie som jag antar också är Nickelodeon är Rockos Modern Life. Den var rätt skruvad och rolig, så om du hittar den nånstans får du gärna säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hey Arnold på svenska Skrivet 4 oktober, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2021 (redigerad) 2021-09-30 at 22:37, Henkibojj skrev: Jösses, det var inte väntat! Men roligt! Jag minns den här serien, och jag vet att den var bra gjord men jag tror inte att jag var särskilt underhållen av den på den tiden. En serie som jag antar också är Nickelodeon är Rockos Modern Life. Den var rätt skruvad och rolig, så om du hittar den nånstans får du gärna säga till Det kan jag göra Samma sak om du skulle råka hitta fler avsnitt från Hey Arnold! Det är så många avsnitt som saknas i min samling. Säsong 1Hall Monitor, Harold's Bar MitzvahTour de Pond, Teachers' StrikeArnold's Valentine Biosquare, PartnersSäsong 2The Big Scoop, Harold's Kitty Arnold Saves Sid, Hookey Save the Tree, New Teacher Ransom, Ms. Perfect Monkey Business, Big Caesar The High Life Best Friends Longest Monday, Eugene's Pet Mudbowl, Gerald Moves OutFreeze Frame, Phoebe Cheats Helga's Love Potion, Gerald's Secret Steely Phil, Quantity Time Eating Contest, Rhonda's Glasses Eugene Goes Bad, What's Opera, Arnold? Säsong 3Curly Snaps, Pre-Teen ScreamStinky Goes Hollywood, Olga Gets EngagedCrabby Author, Rich KidHelga Blabs It All, Harold the ButcherArnold Betrays Iggy, Helga and the NannyArnold's Room, Helga vs. Big PattyCareer DayPhoebe Takes the Fall, The Pig WarBest Man, Cool PartySid's Revenge, Roller CoasterGrandpa's Birthday, Road TripArnold & Lila, Grand PrixArnold's Thanksgiving Girl Trouble, School Dance Helga's Show, The Flood School Play Parents DaySäsong 4Eugene's Birthday, Stinky's Pumpkin Dinner for Four, Phoebe Skips Full Moon, Student Teacher Big Gino The Beeper Queen, Oskar Can't Read? Headless Cabbie, Friday the 13th Helga's Parrot, Chocolate Turtles Love and Cheese, Weighing Harold It Girl, Deconstructing Arnold Grudge Match, Polishing Rhonda Veterans Day Back to School, Egg Story Weird Cousin, Baby Oskar Helga Sleepwalks, Fighting Families Monkeyman!, Buses, Bikes, and Subways Grandpa's Sister, Synchronized Swimming Helga's Masquerade, Mr. Green Runs Helga on the Couch Dino Checks Out Summer LoveOch förstås hela Säsong 5 Redigerad 4 oktober, 2021 av Hey Arnold på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2021 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2021 4 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev: Det kan jag göra Samma sak om du skulle råka hitta fler avsnitt från Hey Arnold! Det är så många avsnitt som saknas i min samling. Hmm, nu ligger ju avsnitt 2 fortfarande inte uppe, men tror du inte att de kommer att lägga upp fler avsnitt inom kort? Då borde väl samlingen bli komplett så småningom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hey Arnold på svenska Skrivet 4 oktober, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2021 en timme sedan, Henkibojj skrev: Hmm, nu ligger ju avsnitt 2 fortfarande inte uppe, men tror du inte att de kommer att lägga upp fler avsnitt inom kort? Då borde väl samlingen bli komplett så småningom? Jag har absolut ingen aning men jag kan bara hoppas det, för då skulle min samling bli komplett med tiden. Just nu kan jag bara vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hey Arnold på svenska Skrivet 18 oktober, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2021 Nickelodeon hemsida har fortfarande inte lagt ut fler avsnitt av Hey Arnold! med svenska dubbningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 oktober, 2021 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2021 (redigerad) Hej, Hey Arnold på svenska! Nick. E Lodeon här. Tyvärr måste jag meddela att "Hey Arnold" inte längre går att se med den svenska översättningen på våra kanaler. Om du har frågor får jag be dig att besöka vår support. Nickelodeon Customer Support Med vänlig hälsning Nicholas Elijah Lodeon Redigerad 29 oktober, 2021 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts