Hultenius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 En mindre uppdatering. Registration Flood Control har nu aktiverats. Man måste därmed skriva in ett slumpvalt nummer när man registrerar sig. Detta för att stoppa flood-registreringen som har förekommit de senaste dagarna (tex. har 5 personer registrerat sig på 1 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ok!!! är nog bra! därimot tycker jag att "flood conrolen" mellan postsen är aldeles för hög, 20 sek räcker, spammar man blir man ju änd hybernating, lite irriterande att vänta 50 sek mellen posts om man har nåt vettigt att skriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ok!!! är nog bra! därimot tycker jag att "flood conrolen" mellan postsen är aldeles för hög, 20 sek räcker, spammar man blir man ju änd hybernating, lite irriterande att vänta 50 sek mellen posts om man har nåt vettigt att skriva... Håller med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 ok!!! är nog bra! därimot tycker jag att "flood conrolen" mellan postsen är aldeles för hög, 20 sek räcker, spammar man blir man ju änd hybernating, lite irriterande att vänta 50 sek mellen posts om man har nåt vettigt att skriva... Håller med till 100%! och om man e super member 10sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Na, har ju redan sänkt den 10 sek och 30 sek för super members Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Na, har ju redan sänkt den 10 sek och 30 sek för super members jo, det är lagom som det är. och att vänta i 30sek xtra skadar väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jo, det är lagom som det är. och att vänta i 30sek xtra skadar väl inte? nej men 50... jag e ju inte supermember Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag vill minnas att Flood Controlen hade något att göra med säkerheten på forumet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag vill minnas att Flood Controlen hade något att göra med säkerheten på forumet också? Helt rätt. Annars kan någon spamma ner hela forumet! Blizz' SOUL lyckades spamma ner hela offtopic (ca 20 topicar) trots att det var 50 sek Flood Control. Tänk er om han istället skulle posta inlägg i massor befintliga topicar och sedan kunna posta dubbelt så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Helt rätt. Annars kan någon spamma ner hela forumet! Blizz' SOUL lyckades spamma ner hela offtopic (ca 20 topicar) trots att det var 50 sek Flood Control. Tänk er om han istället skulle posta inlägg i massor befintliga topicar och sedan kunna posta dubbelt så mycket! Äschkipäschki Jag tycker att vi sänker till halva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts