Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Självklart måste vi avbryta bråk så fort som möjligt! Hur skulle forumet annars se ut? Fallet med Joey och SAAB Lover är speciellt eftersom de känner varandra IRL. Och angående "Flugfarfar"... Jag visste redan när du, Rocket_skater, registrerade dig att du var Flugfarfar så du borde inte yttra dig alltför mycket hehe...du har visst koll på allt du Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen... Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag, eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade... Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette "flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad... Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater. Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 hehe...du har visst koll på allt du Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen... Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag, eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade... Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette "flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad... Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater. Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'( vem e din kompis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 hehe...du har visst koll på allt du Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen... Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag, eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade... Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette "flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad... Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater. Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'( hoppas att du sköter dig framöver då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 vem e din kompis då? Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Stora_tomtefar ok..e han de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Nej det är lugnt rocket_skater, jag tänkte ge dig en sista chans (det var därför du inte blev bannad direkt) och jag tycker du har skött dig mycket bättre Kan även berätta du inte är ensam om att göra på detta sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Nej det är lugnt rocket_skater, jag tänkte ge dig en sista chans (det var därför du inte blev bannad direkt) och jag tycker du har skött dig mycket bättre Kan även berätta du inte är ensam om att göra på detta sätt... Hultan här tex... hn har väll gjort det 5 - 6 gånger om jag inte minns fel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 (redigerad) Nej det är lugnt rocket_skater, jag tänkte ge dig en sista chans (det var därför du inte blev bannad direkt) och jag tycker du har skött dig mycket bättre Kan även berätta du inte är ensam om att göra på detta sätt... Schysst hultan!!! Ska lova att sköta mig... Fast ett och annat hyss får man räkna med från mig Redigerad 29 april, 2003 av Rocket_skater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 ok..e han de? Hehe...Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hehe...Vem vet? Fnys på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Fnys på dig!!! hehe...varför så hemlighetsfull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 hehe...varför så hemlighetsfull? Därför att... att... att man verkar lite mer hemlighetsfull om man inte har någon kompis på forumet, eller... Jag vet inte! Men Rocket_skater är i så fall också "hemlighetsfull" eftersom han skriver: Hehe... vem vet? Han förnekar det i princip. Vem vet.. jag kanske inte vet vem fasiken Rocket_skater är... Det kanske är en "hon", hur ska jag kunna veta det omjag inte känner honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Därför att... att... att man verkar lite mer hemlighetsfull om man inte har någon kompis på forumet, eller... Jag vet inte! Men Rocket_skater är i så fall också "hemlighetsfull" eftersom han skriver: Hehe... vem vet? Han förnekar det i princip. Vem vet.. jag kanske inte vet vem fasiken Rocket_skater är... Det kanske är en "hon", hur ska jag kunna veta det omjag inte känner honom? Nu e de ´fnys på DIG!!! Skäms du över mig eller Ingen tar ´ändå tomtef*n på allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) Rocker_skater räkna till tio innan du får ett utbrott Redigerad 4 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Nu e de ´fnys på DIG!!! Skäms du över mig eller Ingen tar ´ändå tomtef*n på allvar han skäms nog inte över dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 han skäms nog inte över dig.. Nää... Jag skäms inte... Men prata inte så för då ska jag *Censur**Censur**Censur**Censur*!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Den här tråden handlar om låsning av trådar. Håll er till ämnet bättre, annars får även denna tråden bli ett exempel på just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts