SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 okej då!! det va väl bra att den stängdes men... sluta klaga på Hultenius och Blaque.... dom gör ett jätte bra jobb tycker jag... forsätt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag tycker också hultenius och blaque är bra men vissa trådar vill man komentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag tykker att dom gör ett bar jobb men dom låser topics för snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag tykker att dom gör ett bar jobb men dom låser topics för snabbt så du vill att man ska låta bråket börja iställer för att stoppa det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 så du vill att man ska låta bråket börja iställer för att stoppa det.... men om man inte låter ett bråk reda ut sig så blir det bråk mellan samma pers i nån annan topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 men om man inte låter ett bråk reda ut sig så blir det bråk mellan samma pers i nån annan topic! det e ju inte så säkert...det a bara å sätta båda på hybernating i en vecka eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det e ju inte så säkert...det a bara å sätta båda på hybernating i en vecka eller så... då kan han hybernata både dig och mig i såna fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 då kan han hybernata både dig och mig i såna fall.... ja det kan han.... om han vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 så du vill att man ska låta bråket börja iställer för att stoppa det.... Ibland kan faktiskt bråket sluta... Läs "eldfara" i off-topic, vet inte exakt vilka sidor men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Ibland kan faktiskt bråket sluta... Läs "eldfara" i off-topic, vet inte exakt vilka sidor men... jag var me där...men man ska ju låsa den så det inte blir ett värre bråk....det slutar ju kanske inte alltid av sej själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag tycker att ni har rätt att stänga topicen om det är bråk om saker som inte hör till tråden men om det finns en tråd om te.x politik och folk bråkar för att dom inte håller med varan så borde inte ni stänga tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 SAAB Lover och joey bråkar alltid, ingen i de att stänga en tråd, de kommer ändo bara börja bråka i nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 SAAB Lover och joey bråkar alltid, ingen i de att stänga en tråd, de kommer ändo bara börja bråka i nån annan Mmm, såna bråk är *censur* onödiga... T ex blev tråden 'Nya moderators & IBF 1.2' i Forumändringar stängd pga. ett sånt "bråk" mellan Joey och SAAB Lover. Detta är ett forum ingen chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Mmm, såna bråk är *censur* onödiga... T ex blev tråden 'Nya moderators & IBF 1.2' i Forumändringar stängd pga. ett sånt "bråk" mellan Joey och SAAB Lover. Detta är ett forum ingen chatt. ok blaque...jag ska sluta vara med i bråk och skärpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ok blaque...jag ska sluta vara med i bråk och skärpa mig... mmm...samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 mmm...samma här.... bra då e vi vänner...för alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Sedär!Så kan de gå i vissa bråk!!! Man får iaf låta dom hålla på ett tag, men om de inte skärper sig då, så får man stänga den Appropå hybernatning, är det inte lite väl taskigt emot Flugfarfar??? Han spred falsk info, kan jag hålla med om, men han blev ju inte hybernatnad i nån vecka eller två, utan hela tiden!!! Är det NÅN som håller med mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Självklart måste vi avbryta bråk så fort som möjligt! Hur skulle forumet annars se ut? Fallet med Joey och SAAB Lover är speciellt eftersom de känner varandra IRL. Och angående "Flugfarfar"... Jag visste redan när du, Rocket_skater, registrerade dig att du var Flugfarfar så du borde inte yttra dig alltför mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Självklart måste vi avbryta bråk så fort som möjligt! Hur skulle forumet annars se ut? Fallet med Joey och SAAB Lover är speciellt eftersom de känner varandra IRL. Och angående "Flugfarfar"... Jag visste redan när du, Rocket_skater, registrerade dig att du var Flugfarfar så du borde inte yttra dig alltför mycket tycker du det e speciellt? vi bråkar ofta i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts