Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) Ta inte detta som ett klagomål! EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: Ok, som ni alla veta existerar inte Vixtor och Salvatore mer (iaf inte som de personer de var den första och andra april), och den här tråden verkar inte leda vidare, så... *CLOSED* det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? Redigerad 11 april, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ta inte detta som ett klagomål! EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 nej... varför inte? ska man inte få diskutera nått eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ta inte detta som ett klagomål! EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? den borde låsas...det kan ju finnas andra anledningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 det är bra som det är nu, men ibland kan trådar stängas lite för tidigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ta inte detta som ett klagomål! EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Den där topicen kändes faktiskt ganska onödig och den var ju bara ett aprilskämt så varför inte stänga den? Det var ju inget seriöst snack i den endå... bara en massa spam som följd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Den där topicen kändes faktiskt ganska onödig och den var ju bara ett aprilskämt så varför inte stänga den? Det var ju inget seriöst snack i den endå... bara en massa spam som följd... jo men det finns ju massa andra trådar som ni stänger i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jo men det finns ju massa andra trådar som ni stänger i onödan Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Håller med till 100%!! jag med....håller med....man kan väl vänta lite...men den var nog rätt att stänga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Vilken dubbelmoral vissa har...vill "sänka" bråk nivån men vänta med att låsa topicar som ger upphov till detsamma...hmm?..Nä jag tycker Hultan och Blaque är väldigt mycket för snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag tycker alla stängningar är nödvändiga. Trådar stängs ofta på grund av bråk vilket man måste stoppa tidigt! Dessutom brukar trådar med bråk aldrig handla om trådens ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 detta hör inte till ämnet, men jag tycker att spam och off-topic ska slås ihop, och sen om det går, ett underforum utan post count där "lekarna" är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 för att undvika bråk så kan man ju använda sej av det där "Hyper-nått" grjen ju... om vissa ballar ur för mycket alltså ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag tycker att man ska låsa nåt om man pratar om nåt olagligt eller om någon bara vill trakasera någon annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag tycker att man ska låsa nåt om man pratar om nåt olagligt eller om någon bara vill trakasera någon annan... just precis...så ska det va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ta inte detta som ett klagomål! EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..? w0rd men isåfall ska ni ju stänga tråden i forumändringar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 för att undvika bråk så kan man ju använda sej av det där "Hyper-nått" grjen ju... om vissa ballar ur för mycket alltså ! menar du hyper-nating eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..? okej då!! det va väl bra att den stängdes men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts