Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Uppdraget när man har lämnat penga påsen till dom där nissarna, och hammond sticker in i lagerbyggnade hur ska man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Uppdraget när man har lämnat penga påsen till dom där nissarna, och hammond sticker in i lagerbyggnade hur ska man göra där? vilket uppdrag menar du? jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vilket uppdrag menar du? jag fattar inte... man kör till samma ställe som när man kommer från polisstationen...nån lagerbyggnad...man ska ge nå pengar till 3 gubbar och så sätter man en katt i påsen i ställer för pengar så katten hoppar upp i nyllet på en av dom och sen kutar man in i en lagerbyggnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 man kör till samma ställe som när man kommer från polisstationen...nån lagerbyggnad...man ska ge nå pengar till 3 gubbar och så sätter man en katt i påsen i ställer för pengar så katten hoppar upp i nyllet på en av dom och sen kutar man in i en lagerbyggnad... man ska väl smygga på dem...man ska gå igenom hela byggnade så man kommer upp på andra våningen tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 man ska väl smygga på dem...man ska gå igenom hela byggnade så man kommer upp på andra våningen tror jag... problemet är att dom skjuter på en när dom ser en...jag pepprar för fullt! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 problemet är att dom skjuter på en när dom ser en...jag pepprar för fullt! LOL men du ska inte låta dom se dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 men du ska inte låta dom se dig.... det e ju lätt ochså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jo dom kan se dig och du kan döda dom det är en kille som står på en trappa när du kommer nära han då sticker han där i från till andra våningen då sk du följa efter sen blir det en video... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jo dom kan se dig och du kan döda dom det är en kille som står på en trappa när du kommer nära han då sticker han där i från till andra våningen då sk du följa efter sen blir det en video... ja så var det..rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts