Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 När helikoptern har störtad och när man har intagit ruin borgen och springer i tunnlarna för att leta efter överlevadne gullingar, vad gör jag? jag sitter fast i det där vatten stället men det verkar inte finnas någon utgång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ännu en som tankat hem Vietcong från nätet!!!!! men jag kanske kan hjälpa dig senare då jag köpt spelet på det RIKTIGA! Realese-datumet och på den ICKE olagliga verisionen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ännu en som tankat hem Vietcong från nätet!!!!! men jag kanske kan hjälpa dig senare då jag köpt spelet på det RIKTIGA! Realese-datumet och på den ICKE olagliga verisionen!!!! Öhmmm... Vietcong har redan släppts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 När helikoptern har störtad och när man har intagit ruin borgen och springer i tunnlarna för att leta efter överlevadne gullingar, vad gör jag? jag sitter fast i det där vatten stället men det verkar inte finnas någon utgång.. vet ej, jag har tyvärr bara spelat mp... hur långt är det tills man kommer dit du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Carl du kanske skall byta sig. Lite sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Carl du kanske skall byta sig. Lite sent menar du mig?? med K!!! vadå sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ännu en som tankat hem Vietcong från nätet!!!!! men jag kanske kan hjälpa dig senare då jag köpt spelet på det RIKTIGA! Realese-datumet och på den ICKE olagliga verisionen!!!! Jag köpte mitt i ukraina för 20 spänn. Och kan någon hjälpa mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 menar du mig?? med K!!! vadå sent? Han menade nog Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 AAA ok, va dum man kan va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Om ni någonsin e i öst länderna med soppig valuta, köp då spel! man kan få fina orginal spel för inte mer en 10an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Om ni någonsin e i öst länderna med soppig valuta, köp då spel! man kan få fina orginal spel för inte mer en 10an! Nej det är inte originalspel, det är piratkopior... Fast dom bränner inte spelen som man gör i sverige utan dom "pressar" skivor. De använder alltså stora maskiner till sin hjälp som trycker ut en skiva var 10:e sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Nej det är inte originalspel, det är piratkopior... Fast dom bränner inte spelen som man gör i sverige utan dom "pressar" skivor. De använder alltså stora maskiner till sin hjälp som trycker ut en skiva var 10:e sekund. sån skulle jag vilja ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag var i ryssland och köpte skitmycket spel, såg helt äkta ut med fungerande cdkey och allt för 8 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Nej det är inte originalspel, det är piratkopior... Fast dom bränner inte spelen som man gör i sverige utan dom "pressar" skivor. De använder alltså stora maskiner till sin hjälp som trycker ut en skiva var 10:e sekund. jaha, men dom ser ju verkligen lika ut om man har orginalspelet brevid sig.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 man kan köpa det spelat i www.webhallen.com fast det är usa inport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Så ingen kan hjälpa mig?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Om du nu ser det så är jag på näst sista uppdraget på Vietcong! Så jag kan hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Öhmmm... Vietcong har redan släppts.... Nääääääähääää ruuuuu!!!!! det skulle först ha släppts 29 mars men blev flyttat till 11 april, och sen till 16 April, och jag var på Game butiken på Marieberg igår och fråga efter spelet...och då sa de att datumet hade flyttats åter till 25 april!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Nääääääähääää ruuuuu!!!!! det skulle först ha släppts 29 mars men blev flyttat till 11 april, och sen till 16 April, och jag var på Game butiken på Marieberg igår och fråga efter spelet...och då sa de att datumet hade flyttats åter till 25 april!!!!!! Men jag har sett det i affären... Mystiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts