notorius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag undrar om någon utav er har tv-kanalen game-network? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vad har det med VC att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vaddå......får man inte fråga VART man VILL eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 nej det får man inte. tänk vad dumt det skulle bli med en fråga om coca-cola är gott i modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag undrar om någon utav er har tv-kanalen game-network? Jag har det!! Det är rätt så bra men reklamerna kan vara riktigt jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Fel forum! du klagar på att nya medlemar lämnar forumet direkt, fundera på hur du bidrar till det med sånna här posts... kunde varit en i stället, så hade det genast blitt mycke trevligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Vad visar den kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 den ger massa tips om spel och så visar de kommande spel och massa annat om tv- och data spel En riktigt bra kanal om man tycker om spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag har 350 kanaler, men jag kollar endast på playboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 du klagar på att nya medlemar lämnar forumet direkt, fundera på hur du bidrar till det med sånna här posts... kunde varit en i stället, så hade det genast blitt mycke trevligare just precis...du klagade så då får du va bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 den ger massa tips om spel och så visar de kommande spel och massa annat om tv- och data spel En riktigt bra kanal om man tycker om spel. Åååååååå Den kanalen skulle jag oxå vilja ha :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag har 350 kanaler, men jag kollar endast på playboy! så lite? Jag har 2000 (vill inte skryta) Bland annat Game Network! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 så lite? Jag har 2000 (vill inte skryta) Bland annat Game Network! Va ska man med så många kanaler till? Jag slår vad om att du inte ens har zappat över en tredjedel av dom där kanalerna sKulle inte du kunna ge några till lilla mig, jag har bara fyra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 så lite? Jag har 2000 (vill inte skryta) Bland annat Game Network! snobb? 30 kanaler räcker för mig, och jag har bara runt 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 det e inte dyrt med piratdekoder, vilket jag förmodar att arman har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 möjligen...det kostar ju bara 50 spänn hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) det e inte dyrt med piratdekoder, vilket jag förmodar att arman har... E inte det olagligt Redigerad 13 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 E inte det olagligt jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Nej...jag andvänder inget piratsk*t. Men om jag vill ha Viasat kanalerna så är jag ju tvungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts