Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 vad mycke folk de e här...man hinner inte göra nånting förens det finns nåt nytt att läsa...forumet växer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Var du tvungen att starta en ny topic för att säga det? Jo visst, det är många inne just nu. Jag tycker att innan man startar en ny topic ska man kolla om det finns nån gammal topic om det man vill fråga eller snacka om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 ja jo såg efter att jag skikat denna topic att jag kunde lagt detta i "record"spalten istället...men de tänkte ja inte på då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 När jag startade denna topic tyckte jag det var många här...då kanske det var 8 stycken inne...men nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 I går sa Hultan att vi hade 35pers på sidan(inte forumet då alltså..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 I går sa Hultan att vi hade 35pers på sidan(inte forumet då alltså..) Förut var det 57... nu är det 52 Men det är hela sajten (sidan+forumet) Med andra ord så är bara en fjärdedel av besökarna inne på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hur många nya medlemar har det tillkommit nu i helgen?? 10 stycken?? Många isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 15 minst! det kommer ju en per timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 I så fall hade det kommit 48 medlemmar sen fredags ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 gah... vad många posts, jag hinner inte med längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Inte jag heller...har åkt tåg i några timmar och när man går in på forumet är det likt förbaskat massa posts....var ju bara inne för fem timmar se`n.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det lär bara bli mer och mer eftersom GTA:VC kommer ut nart... Men, man ska inte klaga... Det är roligare att det är mycket posts än lite posts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jo men du e ju SÅ jobbigt att läsa igenom trettielva posts när man kommer in på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kolla på ofp.info\whitenight dom har dåligt aktivitet på forumet!! Men de har ju blivit nästan av en favorit syssla att sitta och snacka om VC och annat här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 oj OJ!!! Nu e vi uppe i över 1200 posts!!! Är man borta bara en dag nu så får man mycket (små ord uttryckt) att läsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 oj OJ!!! Nu e vi uppe i över 1200 posts!!! Är man borta bara en dag nu så får man mycket (små ord uttryckt) att läsa... 12000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 12000! japp en nolla slank undan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts