Jacker Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag fick meddelande på kamrat.com av en som heter shotter, han skrev att han hadde GTA4 och att han kunde fixa det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Hmmm... nörd som inte hänger med kanske? Eller så försöker han få uppmärksamhet. Eller så var det ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Hmmm... nörd som inte hänger med kanske? Eller så försöker han få uppmärksamhet. Eller så var det ett virus. ja nåt utav det...det har dom ju inte börjat gjort än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag fick meddelande på kamrat.com av en som heter shotter, han skrev att han hadde GTA4 och att han kunde fixa det åt mig han menade säkert gta:vc, för det sägs ju GTA4 om de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 han menade säkert gta:vc, för det sägs ju GTA4 om de... det kanske han gör...men det vore konstigt om det var nästa gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts