Danne Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Är det någon som har fått hjuk på helekopten? För det har jag för att jag läste i en tidning att man kunde det och jag testa och det funka. Det här är 100% sant för jag ljuger ALLDRIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Berätta hur man gör ,snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Man ska ta en sparrow och försöka flyga in i pay n spray på sanshine autos. När du kommer ut ur den så kommer du att ha fyra hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Man ska ta en sparrow och försöka flyga in i pay n spray på sanshine autos. När du kommer ut ur den så kommer du att ha fyra hjul. Det går med maverick också. Prova med Sea Sparrow, det ser askul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Du gör så här... Hu parkera utanför pay n and spray sen tar du en bil och putar in helekopten med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag gorde det med en Sea Sparrow... för länge sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag flög in dit men den sprängdes!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 det är väl roligare att flyga än attt åka på hjul?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag flög in dit men den sprängdes!! :'( nej....det e skit lätt...ta ett stort garage ha inte hög fart och åk in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 det fungerar inte med "Skimmer" kan jag säja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 det går iallafall ej med flygplan, har testat många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 nej....det e skit lätt...ta ett stort garage ha inte hög fart och åk in... fick det att funka 1ggr men då....hände nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts