GTA_IS_BEST! Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag var jagad av snuten en gång då gick den ena snuten ur bilen från vänster bil dörr den andra satt kvar då öppnade jag höger bil dörr och slängde ut snuten på vägen och stack där ifrån Super Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 öhhh... det där har väl nästan alla gjort... men du kanske har fått första gta spelet idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag var jagad av snuten en gång då gick den ena snuten ur bilen från vänster bil dörr den andra satt kvar då öppnade jag höger bil dörr och slängde ut snuten på vägen och stack där ifrån Super Kul!!! det har ju alla gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag var jagad av snuten en gång då gick den ena snuten ur bilen från vänster bil dörr den andra satt kvar då öppnade jag höger bil dörr och slängde ut snuten på vägen och stack där ifrån Super Kul!!! onödig post...jag gör det där dagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 hmm...han e ju ny men vem som hellst gör det där.... det fattar man nog även om man bara har spelat VC en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 vadå da, när jag körde vc så gick den ena polisen ut men polisen som satt i förarsätet satt kvar, så märkte jag att det inte var jag som körde och då snodde ja bilen från honom i farten han flög ut i farten fatta vad grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 vadå da, när jag körde vc så gick den ena polisen ut men polisen som satt i förarsätet satt kvar, så märkte jag att det inte var jag som körde och då snodde ja bilen från honom i farten han flög ut i farten fatta vad grymt ja det e grymt...jag har också gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 I den här tråden är det ju bara massa klagande... vad gjör det om GTA_IS_BEST! berättar nåt som han tyckte va lite kul?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 mm precis.. killen är ju ny här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 IDIOTER Ni är alltid otrevilga mot newbies.. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) IDIOTER Ni är alltid otrevilga mot newbies.. varför? varför undrar du? vi tycker att man kan förstå att det e en onödig post... Redigerad 13 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 En gång när jag gjorde det så satt en polis kvar då fick inte lance plats för jag gjorde det på updraget "copland". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Precis var inte så taskiga. Han tyckte att det var kul att han drog ut den andra polisen så den andra körde i väg utan honom. Jag vet att många har gjort det men han är ju ny. Tänk på att vara trevliga på forumet annars sticker alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 varför undrar du? vi tycker att man kan förstå att det e en onödig post... vad spelar det för roll om den är onödig då??? ingen, jag lider inte av det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts