Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 lite väl onödigt att dra upp en topic sen september va?! Hans inlägg hör ju till topicen så varför klagar du, hade det varit bättre om han startat en ny topic när det redan finns en?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 men när den ändå äe uppe kan ni ju säja hur man kopplar ps2 till pc. om det är nåt specielt sått alså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 jag vill också veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 men när den ändå äe uppe kan ni ju säja hur man kopplar ps2 till pc. om det är nåt specielt sått alså. Japp, det gjorde jag dagen då VC släpptes här i sverige! (Läs mer) Egentligen spelade jag faktiskt VC på PC Det blev ingen jättebra kvalité men min utrustning är inte heller så vidare bra... Allt du behöver är några kablar, ett grafikkort med TV-IN och några program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Japp, det gjorde jag dagen då VC släpptes här i sverige! (Läs mer) Egentligen spelade jag faktiskt VC på PC Det blev ingen jättebra kvalité men min utrustning är inte heller så vidare bra... Allt du behöver är några kablar, ett grafikkort med TV-IN och några program. Vilka kablar? Vilka program? Och på min dator står det S-Video... Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 fan, jag tror bara att jag har tv-out....hoppas det går...vilka kablar och vilka progs ska man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts