GTaJäGaReN Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Hej! Hur tar man bilder från GTa3 på PlayStation2? Ursäkta om jag ligger efter men... Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 digital-kamera hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Grr!! Lägg av!! Men snälla säg!! Hur tar man bilder??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Grr!! Lägg av!! Men snälla säg!! Hur tar man bilder??? Det går nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Klart att du inte kan ta bilder på Ps2... Hur skule du få in dom på datorn isåna fall..!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Klart att du inte kan ta bilder på Ps2... Hur skule du få in dom på datorn isåna fall..!?! digital-kamera hahaha sen scannar man in dom hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 (redigerad) Självklart kan Du det! Så länge Du har har ett grafikkort alternativt TV-Kort till datorn så är en sladd allt som behövs för att få det att fungera. Med program som vanligtvis följer med grafikkort / TV-Kort så kan Du även spela in det som sänds på tv'n (Självklart även video/spel). Och Du kan givetvis ta så många "skärmdumpar" Du vill. BOT Redigerad 4 mars, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALLDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett... eller med en usb sladd till datorn annars(det där med digitalkameran asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 (redigerad) Nej då blir det nog svårt....men det är så det går till iallafall. BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALLDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett... Och Aldrig stavas med ett L!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Och Aldrig stavas med ett L!!! spelar roll du förstod ju vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Jag kan stava till ALDRIG!!! Jagären killesomskriver jättesnabbtpådatan och omduvillkunna höramigmåste duocksåhöra jättefortannars hörduintevad jagsägerfatar du? Ha! Sammanfattning: Jag skriver så snabbt satt det kan bli för lite, eller för mycket bokstäver ibland! Det räcker inte! Jag skriver slang också! è = är de = det mm = ja nää = nej asg = as garvar osv osv osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmartEGG Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Har du digitalkamera? du kan fota med den men stäng av blixten annars blir bilden konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag kan stava till ALDRIG!!! Jagären killesomskriver jättesnabbtpådatan och omduvillkunna höramigmåste duocksåhöra jättefortannars hörduintevad jagsägerfatar du? Ha! Sammanfattning: Jag skriver så snabbt satt det kan bli för lite, eller för mycket bokstäver ibland! Det räcker inte! Jag skriver slang också! è = är de = det mm = ja nää = nej asg = as garvar osv osv osv.... Herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Herregud Ja, herregud!!! Vad håller han på med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja, herregud!!! Vad håller han på med... Jag fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Jag fattar ingenting Jag va lite halv sur bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Det är bara koppla PS2 till Datan och sen ta Print+screen det brukar jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Det är bara koppla PS2 till Datan och sen ta Print+screen det brukar jag göra lite väl onödigt att dra upp en topic sen september va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts