kaninen Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Efter updraget cop land vad ska man göra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Du ska köpa alla "ställen/fabriker" och gjort alla uppdrag för dom...sen ringer en gubbe från Print Works & säger att han har problemas...gör det uppdraget, sen är det sista uppdraget på Tommy's Mansion... Det var nog allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 :'( Va äre??? Jag sa ju allt tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag har bara $10000 lite va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag har bara $10000 lite va. Hur kan du ha så lite???!!!! Men har du köpt nåt över huvud taget då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 båt hamnen kostar 10000...men där ska man bara göra ett uppdrag "checkpoint charlie" efter det för man $2000 / Dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts