Danne Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag bara undra jag längtar efter matrix och sagan om dom två tornen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Matrix: Reloaded Men du glömde ju TERMINATOR3: Rise of the Machines :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Matrix:Reloaded elt klart Sagan om det 2 tornen ska jag köpa men redan sett den på DVD..... en kompis som hade den..inte bränd eller någe sånt... fast jag undra fort farande hur han fick tag i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Hmm...vet faktiskt inte...men jag längtar helt klart efter Scary Movie III som kommer 3:e Oktober...och Austin Powers 4 som Mike precis börjat skriva på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag längtar efter en film som inte är påbörjad än, eminems andra film. Om han gör nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Matrix:Reloaded elt klart Sagan om det 2 tornen ska jag köpa men redan sett den på DVD..... en kompis som hade den..inte bränd eller någe sånt... fast jag undra fort farande hur han fick tag i den Brändbrändbränd Det går fatiskt att skriva ut saker på själva skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 FAAAAAAAN jag skrev fel jag menade sagan om konungens återkomst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag längtar efter en film som inte är påbörjad än, eminems andra film. Om han gör nån.. Han har sagt att han aldrig vill göra nån film igen...Men det har gått rykten om att han ska spela Batman i nästa Batman film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Hmm...vet faktiskt inte...men jag längtar helt klart efter Scary Movie III som kommer 3:e Oktober...och Austin Powers 4 som Mike precis börjat skriva på... scary movie 3 längtar man ju så klart efter... 1 an var jätte bra, men tvåan sög sten hårt tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 (redigerad) Brändbrändbränd Det går fatiskt att skriva ut saker på själva skivan Jaja....Men han hade väll fått tag i den lagligt om man säger så? **EDIT** LOL jag är bäst på att "Quota" Redigerad 9 april, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Han har sagt att han aldrig vill göra nån film igen...Men det har gått rykten om att han ska spela Batman i nästa Batman film... när sa han det? som jag hörde så planerade han en ny.. he he coolt med eminem som batman he he en rappande batmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 scary movie 3 längtar man ju så klart efter... 1 an var jätte bra, men tvåan sög sten hårt tyvärr.. Där håller jag med dig...men jag tror 3:an kommer sparka stjärt...(Därför att den parodierar några av mina favorit filmer...Star Wars och LOtR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 lol vad roligt det skulle vara... Men om eminem sa att han inte skulle göra några fler filmer då måste då batman myten vara en skröna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 när sa han det? som jag hörde så planerade han en ny.. he he coolt med eminem som batman he he en rappande batmen Jag vet inte när han sa det...jag vet bara att han tyckte det var j*vligt jobbigt med skådespeleri...Men Batman blir inte rappande det kan jag lova...Iof tror jag inte på dom ryktena så mycket...mest för att jag inte tycker Eminem skulle passa som Bruce wayne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Där håller jag med dig...men jag tror 3:an kommer sparka stjärt...(Därför att den parodierar några av mina favorit filmer...Star Wars och LOtR) ok, då blir den säkert bra, får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag lägntar efter sagan om konungens återkomst, men de tog ja som två tornen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag vill väldigt gärna se matrix reloaded, också x-2 men helst matrix2....jag vill att en SKITbra film ska komma jag såg daredevil i lördags den var ganska bra...men ben affleck är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 (redigerad) Längtar efter alla föresten du menar väll konugnens återkomst. Redigerad 9 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag har inte sett The Matrix än :"> . Skall ta och hyra den. Själv längtar man efter Konungens återkomst. Men varför har du inte med StarWars Episod III?? Kommer Scarymovie 3 ha med LOTR OCH starwars?FETT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 längtar mest efter The Matrix - Reloaded och terminator 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts