*Kraze* Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Vad vill ni se mest av? (BIIIIIIIIIIILAR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 bilar såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 bilar och vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 StellHell röstar på horor...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Bilar och Vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 BILAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag vill se uppdrag och bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det här är en gammal post så det är nog inte så stor mening att säga vad man vill ha mer om eftersom spelet redan har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad vore spelet utan uppdrag?...bara undrar eftersom många tycker det är viktigare med bilar(Köp ett bilspel!!!!.....asså riktigt typ Colin Macrea eller vad han heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad vore spelet utan uppdrag?...bara undrar eftersom många tycker det är viktigare med bilar(Köp ett bilspel!!!!.....asså riktigt typ Colin Macrea eller vad han heter) Jag håller med och jag röstade på uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Uppdrag såklart! Varför spelar man spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Uppdrag såklart! Varför spelar man spelet? Enligt marjoteten(Stavning)för att få köra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 En i min klass tycker att uppdragen försämrar GTA3. Uppdrag rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 En i min klass tycker att uppdragen försämrar GTA3. Uppdrag rockar! Om inte uppdragen fanns så skulle jag inte ha GTA3 i min ägo överhuvudtaget.....ni som tycker att bilar är viktigast skulle ni tycka det var kul om det inte fanns några uppdrag alls??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Om inte uppdragen fanns så skulle jag inte ha GTA3 i min ägo överhuvudtaget.....ni som tycker att bilar är viktigast skulle ni tycka det var kul om det inte fanns några uppdrag alls??? Då får man roa sig med att skjuta folk, stjäla bilar och dylikt. Fast det blir tråkigt i längden. Jag hoppas uppdragen i VC är mer verklighetstrogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Då får man roa sig med att skjuta folk, stjäla bilar och dylikt. Fast det blir tråkigt i längden. Jag hoppas uppdragen i VC är mer verklighetstrogna. Uppdrag där man ska döda 20 gängmedlemmar på två minuter eller spränga 5 polisbilar på en minut är inte verklighetstrogna. Hoppas det blir fler sniper-uppdrag i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Uppdrag där man ska döda 20 gängmedlemmar på två minuter eller spränga 5 polisbilar på en minut är inte verklighetstrogna. Hoppas det blir fler sniper-uppdrag i VC. Håller med till 100%!! Det är lite overkligt att en man står med en uzi och skjuter ner 20 gängmedlemmar med AK47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag hoppas det blir fler uppdrag i stil med James Bond eller Hitman....asså typ smygar uppdrag eller infiltrerings uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag hoppas det blir fler uppdrag i stil med James Bond eller Hitman....asså typ smygar uppdrag eller infiltrerings uppdrag Som i GTA2 när man ska smyga in på scientists högkvarter via en hemlig ingång och spränga deras generatorer eller som på sista banan när man placerar ut sprängladdningar på ryssarnas bas och sen spränger man hela stället. Sånna uppdrag är spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts