Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Här kan ni diskutera Nigthfire. Jag har det till PS2 och det är f*n så skoj 2 players. Vilken är eran favorit bana i MP?? Min är den där första kommer inte ihåg bad den heter där det är två skid liftar typ och så två hus och lite berg ochså. Inte ravine utan den första med snö också. Vilket mini fordon använder ni? jag har oftast helikopter. Mina polare störtar med helikopren helatiden typ. Vilka vapen har ni? Jag har explosives 1... Diskutera så mycket ni orkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag har det på PC och PS2... Men det är jäkligt skoj att köra multiplayer och det är dom du säger, banan med två hus, linbanan och med snö som är den roligaste MP banan. De vapen som jag brukar använda är High-tech... men jag gillar inte dom att ha med minifordon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag har det till ps2 och banan länsgt ner e roligast...favovapen e nog high tech och favo minifordon pansarvagn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Just det ja den första banan heter Skyrail. Pansarvagnarna är inte lika kul som helikopterna. High Tech är min favorit med. Esxplosives 2 och High Tech.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag körde Nightfire på GB och det sög! men på ps2 e det grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag körde Nightfire på GB och det sög! men på ps2 e det grymt! japp visst e det...det e skit grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 japp visst e det...det e skit grymt... japp, men på GB suger det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 japp, men på GB suger det! har inte provat det på gb....men det e ass obekväma kontroler där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 har inte provat det på gb....men det e ass obekväma kontroler där... jupp, det är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jupp, det är det! skulle aldrig få tanken att köpa gb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 skulle aldrig få tanken att köpa gb... skulle ta emot ett om jag fick betalt för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 skulle ta emot ett om jag fick betalt för det! skulle gö samma sak...sen sälja det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts