MP5 Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 då kan du istället gå in i off-topic, och sedan nya medlemmar! Jag sa ju att det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 då kan du istället gå in i off-topic, och sedan nya medlemmar! jag har redan tippsat om den, man han fattade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag har gjort en bild som visar var man ska trycka... Här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) jag har redan tippsat om den, man han fattade inte Jag fattade visst men det går ju inte Klickar jag på länken till topicen om avatars och signaturer så kommer det något error meddelande. är det verkligen så svårt att bara säga hur man gör Redigerad 13 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 <----- Min nya avatar Tack till GiZmo för hans beskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 varsågod men ändra 64x64 till ... 40x60 så att den blir mer avlång och inte så stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts