skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 vad har du för msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 du kanske skulle säga var du bodde? Ok, jag bor i Skepplanda, ett litet ställe 4 mil norr om gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 faaaaan (jag tror inte att alla bor där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 vad har du för msn Flugfader@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Är det folk som vill vara med i min testpatrull för goodgame??? Då är det bara att skicka och säga, jag behöver fyra till.... Vi testar spel, och skickar in till goodgame. så många som möjligt ólika åldrar helst, helst också någon över arton, vilket jag själv knappast inte är...(12) De som är intresserade, hör av er! Jag kan va med fall jag får du kan ju sicka ett PM till mig om lite information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 faaaaan (jag tror inte att alla bor där) Nä, vi får kontakta varann via mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Är det folk som vill vara med i min testpatrull för goodgame??? Då är det bara att skicka och säga, jag behöver fyra till.... Vi testar spel, och skickar in till goodgame. så många som möjligt ólika åldrar helst, helst också någon över arton, vilket jag själv knappast inte är...(12) De som är intresserade, hör av er! jag ställer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag ställer upp! ok....Har du msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 ok....Har du msn? mmm, hasse_epa@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag vill!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts