Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Är det folk som vill vara med i min testpatrull för goodgame??? Då är det bara att skicka och säga, jag behöver fyra till.... Vi testar spel, och skickar in till goodgame. så många som möjligt ólika åldrar helst, helst också någon över arton, vilket jag själv knappast inte är...(12) De som är intresserade, hör av er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Om man får gratis spel så är jag gärna med , om jag får vara med så lovar jag att göra fullständiga insatser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 OK GE men ge inte till råttan han snor spelet och säger han gjorde d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 men ge inte till råttan han snor spelet och säger han gjorde d sluta ljuga b*g jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Rocket_skater: jag tror inte blizz skulle passa så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 VARFÖR !? Och råttan.. inse sanningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 VARFÖR !? Lol tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Haha, vem ska va med och vem ska inte va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag ÄR SÅ JÄVLA MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 VARFÖR !? hybernating, bannad... tror inte du skulle passa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 me too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Vem ska va med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 JAG ps. det verkar krångligt eftersom man ska skapa en förening etc. (måste man inte bo nära varandra så att man kan träffas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 JAG ps. det verkar krångligt eftersom man ska skapa en förening etc. (måste man inte bo nära varandra så att man kan träffas) Jag vet, så jag måste hitta folk som är så lättilgängliga som möjligt...men du behöver inte va me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag VILL vara med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 du kanske skulle säga var du bodde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 JAG ps. det verkar krångligt eftersom man ska skapa en förening etc. (måste man inte bo nära varandra så att man kan träffas) Jag vet, så jag behöver så lättilgängligt folk som möjligt...Men du behöver inte va me, om de verkar för jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 du har ju redan svarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts