Tarzan Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Idag när jag skulle hämta min pansarvagn i garaget på Sunshine autos så fanns den ej kvar där, och jag är nästan 100% säker på att jag sparade den där. Har något liknande hänt er?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Ja, garage f.n har ätit upp min silver/special version av PCJ600!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 vaaaaahhh ???!? finns det en silver PCJ600 isåfall vart finns den ....eller måste man klara 100% då eller ? vart finns den ??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 sånna kan man få i "pay´n´spray"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Nej, det kan man f-n INTE...den finns bara på uppdraget Autocide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Idag när jag skulle hämta min pansarvagn i garaget på Sunshine autos så fanns den ej kvar där, och jag är nästan 100% säker på att jag sparade den där. Har något liknande hänt er?? det har hänt många gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det har hänt mig flera gånger oxo, jag tror att detta händer när man "fuskar/lurar" eller vad man ska kalla det. Dvs. när man har flera fordon i garaget än man ska kunna ha. Det är iaf då det händer för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det har hänt mig flera gånger oxo, jag tror att detta händer när man "fuskar/lurar" eller vad man ska kalla det. Dvs. när man har flera fordon i garaget än man ska kunna ha. Det är iaf då det händer för mig. det händer ändå..om jag har 2 och man får ha 2 så försvinner de ända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 det händer ändå..om jag har 2 och man får ha 2 så försvinner de ända... man fick ha två bilar och jag hade en mc och pansarvagnen, ändå så försvann den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts