GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 MAFIA handlar inte bara om att döda som gta VC!jag tycker mafia's story knäcker gtas enkelt!gtas story handlar bara om att döda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 MAFIA handlar inte bara om att döda som gta VC!jag tycker mafia's story knäcker gtas enkelt!gtas story handlar bara om att döda! storyn e bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 storyn e bättre... Men herregud säger du aldrig nånting intressant? Det är typ tionde gången i den här tråden där du quotar nå'n och säger samma sak som dom redan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Men herregud säger du aldrig nånting intressant? Det är typ tionde gången i den här tråden där du quotar nå'n och säger samma sak som dom redan sagt. jo...gör inte du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 varför gör ingen en film på mafia??? den skulle i så fall bli grymt bra, storyn é ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 varför göra en film av speletr när spelet redan berättar story på ett nog bra sätt ? SKA DU KANSKE HA EN PEKBOK AV STORYN OCKSÅ KANSKE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jo...gör inte du de??? Onödiga och spammiga Quote-poster? Faktiskt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 skulle du inte tycka de va kul med en film på mafia??? jag har klarat spelet 2 gånger så jag behöver ingen som pekar var man ska gå eller va man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 skulle du inte tycka de va kul med en film på mafia??? jag har klarat spelet 2 gånger så jag behöver ingen som pekar var man ska gå eller va man ska göra Jag har klarat spelet 22 Gånger P.S Hoppas att MAFIA 2 Komer ut snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har klarat spelet 22 Gånger P.S Hoppas att MAFIA 2 Komer ut snart Det är inte ens säkert ATT det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vote: GTA Mafia har en jäkligt bra story, vc också. men men. mafia slår inte gta känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vote: GTA Mafia har en jäkligt bra story, vc också. men men. mafia slår inte gta känslan storyn e lite tråkigare i gta serien. hoppas på mafia 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 gta, orginalet är oftast bäst, så är det i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Mafia Regerar! De som säger att det inte finns någon frihet i Mafia är nog såna som spelar blodslafs-spel. I Mafia så kan man vara hur fri och laglig som helst om man vill. Frihet är inte att kunna skjuta ihjäl 20 pers utan att polisen kommer. Gta-spelen är såna spel där man är helt galen. I Mafia kan man inte vara så och det tycker jag är bra. Kort sagt är Mafia bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts