Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Hultan lägg inte den här pollen i spam eller nåt för då skulle alla bara säga VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Mafia är i stort sett ett bättre spel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Mafia är ju klart ett grymt spel !! men den klår inte GTA känslan... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Sant, men dom har lagt ner mycket mer jobb på Mafia än vad dom har gjort på GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Sant, men dom har lagt ner mycket mer jobb på Mafia än vad dom har gjort på GTA... det e ju klart...de har lagt ner mer tid på mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Ok Mafias story knäcker GTA3,s men INTE Vice Citys... Plus att Freeride och Freeride Extreme är roligt i kanske 3 minuter. Finns inget att göra. Inte samma känsla att köra bil som i GTA spelen... Men jag tycker Mafia är för realistiskt deessutom. Man måste skjuta två skott i huvudet och minst ett magasin med en vanlig pistol på nogn för att den skall dö. Det var allt jag hadde att säga om det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Ok Mafias story knäcker GTA3,s men INTE Vice Citys... Plus att Freeride och Freeride Extreme är roligt i kanske 3 minuter. Finns inget att göra. Inte samma känsla att köra bil som i GTA spelen... Men jag tycker Mafia är för realistiskt deessutom. Man måste skjuta två skott i huvudet och minst ett magasin med en vanlig pistol på nogn för att den skall dö. Det var allt jag hadde att säga om det här ok...men mafia har bättre story tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 ok...men mafia har bättre story tycker jag Håller med till 100%!!! tycker jag ochså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Mafia är ett mer "Filmspel", dvs att utvecklarna har försökt att göra det likt en film. Flera exempel på det är musiken, storyn, cutscene mfl. Och det tyckr jag är j*vligt bra. Det blir licksom en större deal om man skjuter nån än om man skjuter nån i gta (Vilket man gör i stort sett hela tiden ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Mafia är ett mer "Filmspel", dvs att utvecklarna har försökt att göra det likt en film. Flera exempel på det är musiken, storyn, cutscene mfl. Och det tyckr jag är j*vligt bra. Det blir licksom en större deal om man skjuter nån än om man skjuter nån i gta (Vilket man gör i stort sett hela tiden ) jag tycker att mafia är lik en film men det e grymt i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag tycker att mafia är lik en film men det e grymt i allafall håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Och det tar tid innan man tröttnar på´t å! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ok Mafias story knäcker GTA3,s men INTE Vice Citys... Plus att Freeride och Freeride Extreme är roligt i kanske 3 minuter. Finns inget att göra. Inte samma känsla att köra bil som i GTA spelen... Men jag tycker Mafia är för realistiskt deessutom. Man måste skjuta två skott i huvudet och minst ett magasin med en vanlig pistol på nogn för att den skall dö. Det var allt jag hadde att säga om det här Vice City's story är så jävla torr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Vice City's story är så jävla torr det e så tråkigt då man klarat ut vc...men det e ju mafia å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 det e så tråkigt då man klarat ut vc...men det e ju mafia å Mafia är INTE tråkigt när man har klarat ut det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Om vi börjar prata om filmer nu så tycker jag att Mafia är som en skön historia. VC är mer komedi om man tänker efter man skrattar mer i VC. Nja, jag håller mig till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) Mafia är INTE tråkigt när man har klarat ut det! jo du så e det visst...man blir trött på det direkt... Redigerad 11 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snobben Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 GTA SLÅR ALLA SPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Mafia har en så j*vla bra story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Mafia har en så j*vla bra story (:!!! jag vet...lugnt den bästa storyn av alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts