BuZZ Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Det stog väll att R* hadde gjort ett avtal med sony och det gällde att inga GTA spel fick släppas på något annat en PS2 inom 3 år? Kommer VC till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Kommer VC till xbox? Skulle inte tro det, men jag läste i nån topic att gta3 kommer till x-box!...fanns tom. en bild på omslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 kan ju vara fejk... jag har sett bilden för länge sen, men inte nått spel... sen så är ju inte gta 3 ett av dom nya kommande spelen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 GTAIII är juh gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Ok, men när jag frågade nere på Tv-spelsbörsen sa dom samma sak om att GTA3 VC inte kommer fören om 3 år...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jag har också hört det, och det är nog sant skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Det stog väll att R* hadde gjort ett avtal med sony och det gällde att inga GTA spel fick släppas på något annat en PS2 inom 3 år? Kommer VC till xbox? varför skulle dom släppa såna provspel till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 varför skulle dom släppa såna provspel till xbox? vadå provspel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts