Hultenius Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Reklam för Vice City på NY:s bussar Bilden är, som ni ser, tagen av gtacenter.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 reklamskylten är nog mer för ps2 versionen det står PlayStation 2 nere i vänstra hörnet.... vi får se när det kommer en sån till Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Det står "Out now on Playstation 2" Antagligen gammal, om den är ny tycker jag det borde stått Soon On PC, eller något sånt. Fast jag brukar oftast ha fel om allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag tror den är ganska nytagen men bussarna kanske inte byter reklam så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Hultenius Posted on Apr 9 2003, 18:21 -------------------------------------------------------------------------------- Jag tror den är ganska nytagen men bussarna kanske inte byter reklam så ofta. haha säker VC kom väl till ps2 i september-02 dom har nog byt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Haha...Schyssst....undrar hur mycket det kostade att ha den reklam bilden där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts