samool Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag håller på att göra en hemsida, om GTA 3.. vilken upplösning ska sidan anpassas till? Majoriteten bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag gör min i 800x600, Tips: du kan göra en éntre sida där man väljer upplösning, ungefär som man väljer frames eller inga frames på gouranga.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 mm... vi får se.. det kanske blir så När ska du lägga upp din då och hur långt har du kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 mm... vi får se.. det kanske blir så När ska du lägga upp din då och hur långt har du kommit Jag är så gott som klar men jag har slarvat vid struktureringen av html-koden så den ser ganska grötig ut men huvudsaken är att sidan är bra för de flesta kollar ändå inte i källkoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 ta 1024*768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 1024*768 säger jag bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 aaa... jag tror det blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts