GTA3 freak Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Det är lite rassevarning på dom enligt mig Det är ju Vit Makt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Det är ju Vit Makt dom har sagt själv att dom är inte några rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 vad tycker ni om Ultima Thule?? jag tycker dom är skön Jag älskar dom.. Dom, HEL, Pluton svea, Odins Änglar.. Ja, you name it.. Alla vikingarock är bra! Sen lyssnar jag själv på Rock 'n' Roll oxå... Så som Elvis, Eddie Meduza(Han och min mamma har varit tillsammans för övrigt.. ), Boppers m.m m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 dom har sagt själv att dom är inte några rasister Å Bush säger att han är frisk i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Eddie Meduza(Han och min mamma har varit tillsammans för övrigt.. ) Eddie Meduza suger och vem bryr sig om han och din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Eddie Meduza suger och vem bryr sig om han och din mamma En spelare i Djurgården hockey är för övrigt släkt me min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 En spelare i Djurgården hockey är för övrigt släkt me min kompis vad é de me de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Eddie Meduza suger och vem bryr sig om han och din mamma Har jag frågat om din åsikt?? Nej just det så knip käft istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Funderar att köpa Black Sabbath DVD (den nya, såklart! ) när jag köpt Vietcong!!! är det inte nån som lyssnar på Black Sabbath här? dom är asabra Paranoid Iron man N.I.B Sabbath Bloody Sabbath Black Sabbath (en av deras låtar heter så!) Warpigs Black sabbath e rätt så sköna tycker jag. Lyssnar på dom ibland Iron man e skön att spela (lärde mig hela låten igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) Å Bush säger att han är frisk i huvet Bra sakt! Men Pluton Svea är nassar. Redigerad 13 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Lyssnade nyss på Cruel summer med bananarma . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag älskar dom.. Dom, HEL, Pluton svea, Odins Änglar.. Ja, you name it.. Alla vikingarock är bra! Sen lyssnar jag själv på Rock 'n' Roll oxå... Så som Elvis, Eddie Meduza(Han och min mamma har varit tillsammans för övrigt.. ), Boppers m.m m.m... HEL (Völund Smed) är ju as bra ! när dom startade så började dom som "vitmakt" band för att dom skulle komma nån vart... dom har dock aldrig varit rassar så som jag fattat det... men vem bryr sej igentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 J*vlar va mycket! Jag har bara 700 mb... Och jag har 10,2mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag har runt 5gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag älskar dom.. Dom, HEL, Pluton svea, Odins Änglar.. Ja, you name it.. Alla vikingarock är bra! Sen lyssnar jag själv på Rock 'n' Roll oxå... Så som Elvis, Eddie Meduza(Han och min mamma har varit tillsammans för övrigt.. ), Boppers m.m m.m... din mamma verkar vara med överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) dom har sagt själv att dom är inte några rasister Jag såg en klisterbild där det stod "Ultima Thule Svea Rikes befriare" Va menas me det va *edit* eller så var det Svea Rikes bevarare Redigerad 13 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Black sabbath e rätt så sköna tycker jag. Lyssnar på dom ibland Iron man e skön att spela (lärde mig hela låten igår) Min pappa har några LP skivor med Black Sabbath!!, dom är sköna!! själv tycker jag nog att Paranoid eller N.I.B är bäst men Iron Man är inte dum den heller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 (redigerad) Sen lyssnar jag själv på Rock 'n' Roll oxå... Så som Elvis, Eddie Meduza(Han och min mamma har varit tillsammans för övrigt.. ), Boppers m.m m.m... Hehe, grymt! Tänk om du hade haft honom som farsa: När då, btw? För 30 år sen eller förra veckan? *Edit* Hm, förra veckan kanske blir lite svårt när jag tänker efter (han dog ju för ett tag sen)... :"> Redigerad 14 april, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Hehe, han som farsa.. nja.. skulle kanske inte vara så kul.. Dom var tillsammans innan han blev känd som Eddie Meduza.. När dom var tillsammans hette han Errol Nordstett.. eller, det hette han ju hela tiden.. det va ju bara ett artist namn eddie.. Han dog 16 januari.. :'( Älskar hans musik.. Och kommer alltid att lyssna på den för att hylla han och hans familj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts