KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Sklorf Så klart d e, d finns ju mp3spelare å sånt det är INTE lagligt med mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) Jag lyssnar på... Mando Diao Good Charlotte Eminem Sum 41 Linkin Park Tatu Avril Lavigne Red hot chilli peppers User The Sounds Hmm...typ sånt... Redigerad 9 april, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Charta 77 (hört tallas om dom förut, någon ? ) mimikry dia psalma exploited trouble makers och massa annan punk som ni inte hört talan om ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Eminem Obie Trice 50 cent Dmx d12 etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 judas priest är j*vligt skön......dia psalma "tro rätt tro fel"..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 ...dia psalma "tro rätt tro fel"..... den är inte helt fel... men "Hon får" är nog bäst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 men "Hon får" är nog bäst ! den är ganska bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 (redigerad) HÅRDROCK som typ: Kizz lite iron maiden iced earth lite judas priest AC/DC mig själv kommer inte på något mer nu Redigerad 11 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 måste säja att "vikingrock" är rätt så skönt att lyssna på åxxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 bästa man kan lyssna på e musiken i P3 och mix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Linkin park!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Linkin Park är också bra!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vad tycker ni om Ultima Thule?? jag tycker dom är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Allt som faller mig in, som Tupac till Ultima thule. Musik är inget som bör dömas på hur man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 lyssnar mest på pop....de e bäst... men en del annat kan va bra....hatar trance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 lyssnar mest på pop....de e bäst... men en del annat kan va bra....hatar trance... P3 e bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Funderar att köpa Black Sabbath DVD (den nya, såklart! ) när jag köpt Vietcong!!! är det inte nån som lyssnar på Black Sabbath här? dom är asabra Paranoid Iron man N.I.B Sabbath Bloody Sabbath Black Sabbath (en av deras låtar heter så!) Warpigs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Östen med Resten äger!! Annnars är Slayer-Raining Blood bra. Metallica. Lyssnar inte så mycket på musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jag lyssnar på min hemmagjorda musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag lyssnar först och främst på Hip-Hop: Eminem, 2Pac, Dr.Dre, Snoop Dogg, 50 Cent, etc Och så lyssnar jag lite på hårdrock: Rammstein, P.O.D, Linkin Park, etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 vad tycker ni om Ultima Thule?? jag tycker dom är skön Det är lite rassevarning på dom enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts