Jacker Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 just nu lyssnar jag mest på Black Sabbath och Ozzy Osbourne!!!! dom är så jävla bra!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Linkin park!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 just nu är det mest dia psalma.....manowar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) ja brukar lyssna på:Helt galen i dig - Tomas LedinKom hem - BarbadosHappy Xmas (War Is Over) - John Lennon (lyssnar inte så ofta längre) m.m. Redigerad 8 april, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Cypress Hill Fugees 50 Cent Ison & Fille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Hävu MätallIron MaidenMetallicaRammsteinlånar nån CD fra stojebjoj, Metal såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
su per Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 da möb (HIPHOPPARE ÄGER) Markoolio (HIPHOPPARE ÄGER) povel ramel (HAN SKRIVER BRA LÅTAR) robert wells (PIANO ÄR BÄST) elton john (PIANO ÄR BÄST) mozart (PIANO ÄR BÄST) dom är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hmm, markoolio é ingen hiphopare precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Tja, Accept Iron Maiden Ozzy Manowar Metallica Bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag lyssnar på min 20gb stora .mp3 folder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 mest radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 * Eminem * 50 Cent * Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 headplate, voivods nya album, lite painfield, korn å slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 ja lyssnar på thomas dileva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) Hävu Mätall stojebjoj ..... är det nån ny tränd att prata bebisspråk nu oxå.... ja lyssnar väll typ på... Grave Digger Alice Cooper Candlemass Dio Dream Evil Gamma Ray HelloWeen Accept Hypocrisy ManoWar megadeth Mifits Mithotyn Slayer Twisted Sisters AC/DC dokken Doro edge of sainty Guns 'n roses Iron Madien Judas Priest Kiss Motörhead ozzy osbourn Running Wild Saxon W.A.S.P Och mycket mer Redigerad 8 april, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag lyssnar på min 20gb stora .mp3 folder J*vlar va mycket! Jag har bara 700 mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 J*vlar va mycket! Jag har bara 700 mb... Har bara 1GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 men é de lagligt me mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 men é de lagligt me mp3? Sklorf Så klart d e, d finns ju mp3spelare å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Sklorf Så klart d e, d finns ju mp3spelare å sånt tänkte inte på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts