Jacker Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 När jag kolla på en Games butik här om dagen så var The Sims i toppen både på PS2 och PC!!! och på en skylt stog det att The Sims ska komma till både XBOX och Gamecube!!!!!! , vilket betydet att!!! The Sims kommer ta över de formaten också!!!!!....räcker det inte med att de redan tagit över både PS2 och PC!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Vad spelar de för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Folk har redan köpt VC... @BigBear: Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 När jag kolla på en Games butik här om dagen så var The Sims i toppen både på PS2 och PC!!! och på en skylt stog det att The Sims ska komma till både XBOX och Gamecube!!!!!! , vilket betydet att!!! The Sims kommer ta över de formaten också!!!!!....räcker det inte med att de redan tagit över både PS2 och PC!!!!!! hoppas de inte tar över dom me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 hoppas de inte tar över dom me... Det lär dom göra, för folk verkar tycka att The Sims e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det lär dom göra, för folk verkar tycka att The Sims e kul! ja, de é kul, iaf i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 ja, de é kul, iaf i början The sims sucks=4 ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 The sims sucks=4 ever! japp, men inte dom första dagarna när man nyss skaffat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 The sims sucks=4 ever! jag tycker att spelet är rätt så kul faktiskt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 The Sims suger!!!! och så är det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Det lär dom göra, för folk verkar tycka att The Sims e kul! mitt fula skit the sims förstörde nästan datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 mitt fula skit the sims förstörde nästan datorn... så kan de gå om man har laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 så kan de gå om man har laddat ner han hade säkert bränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 han hade säkert bränt! allt va orginal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 allt va orginal... Lämna tillbax det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Lämna tillbax det då... det va länge sen jag köpte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts