Jacker Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag andvänder Katana i närstrid!! ,M-16 när jag ska va krimminell , M-60 när jag vill va kung!!! och PSG-1 när jag vill va hemlig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag gillar mest det vanliga snipergeväret.. Jag hatar siktet på PSG:1an eftersom det knappt syns på långa avstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) jag tycker att mangnumen är härligast att skuta poliser med Redigerad 8 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 mp5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 MAC10 är skönaste SMG:n för jag gillar att man springer och skjuter på samma gång, smidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Motorsågen Nää... men det blir nog Colt M4 (M-16)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 M4:an är skön , men jag gillar inte att sikta manuellt med en handkontroll, lättare med mus och tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 MP5 såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 rotorbladen ne men jag tror det är uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 magnumen ä bara så sjön har klarat alla viktiga uppdrag me den keep your friends close,the job,death row etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 (redigerad) Jag tycker att VC och GTAIII blev för lätt på PS2 därför att dom implementerade autosikte, blir för lätt då... Redigerad 10 april, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag tycker att VC blev för på PS2 därför att dom implementerade autosikte, blir för lätt då... det finns ju autosikt på gta3 också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Knytnävarna.. Jag använder nog Python mest Elakt Tips: Gå in på Malibu och ta fram minigun och "spreja" ner alla på dansgolvet!!¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Colt för att döda poliser och minigun för att vara kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 M60 Helt klart...ballt ljud Men ännu ballare vore om man typ kunde ligga ner med stödet och skjuta lite:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag tycker att mangnumen är härligast att skuta poliser med håller med...den e skönast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Colt Python!! Ett skott så reser dom sig aldrig mer...(inte precis alla men..) Polisen & gatgångare, PANG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 uzi såklart. Köra motor cykel & skuta poliser med uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Jag andvänder Katana i närstrid!! ,M-16 när jag ska va krimminell , M-60 när jag vill va kung!!! och PSG-1 när jag vill va hemlig !!! Håller med till 100%!! dom vapnena älskar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 flame thrower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts