Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Öööh va hände me gubben som ersatte den här i typ 0,000000000000 sek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 ööö va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Ojda :"> Det var bara datorn som hade låst sig i blinkläget Knäppt eftersom den här datorn har 500kADSL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 det blir så när man trycker på nån länk tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Ojda :"> Det var bara datorn som hade låst sig i blinkläget Knäppt eftersom den här datorn har 500kADSL samma som jag, det blir så när man klickar på länkar, har inget att göra med uppkopplingen dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) har hänt for mig med =) Redigerad 8 april, 2003 av Kloak_råttan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 har hänt for mig med =) Nu blev det virrigt, du skrev hänt med ä och för med o . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Nu blev det virrigt, du skrev hänt med ä och för med o . men för fan spelar det nån roll eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 men för fan spelar det nån roll eller? F*n vad du var grinig. Han påpekade det bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts