Arman Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) Alltid när någon ska fråga något så svarar någon helt negativt. Varför kan man inte bara svara på frågan, för att det blir ju enklare. T.ex: Jag undrar var man kan ladda ner Dodo Guide? 1. Fel Topic 2. Det har redan funnits en sån här topic Det blir ju enklare om man svarar på frågan! Arman jayleno88@hotmail.com Redigerad 8 april, 2003 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Kom till GTzs forum istället! Vi tar hand om våra användare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Är det en ny medlem som frågar om något som varit uppe förut behöver man ju inte bli sur...Däremot om någon medlem som varit med ett par månader startar en topic om ett ämne som varit uppe tre gånger förut kan jag tycka det är lite jobbigt...Samma sak om man startar något i fel forum! Ny medlem, gör inget, medlem som varit med ett tag, Det blir ju bara massa extra jobb med flyttning av trådar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jag tycker typ att dom nya borde förstå att man ska skriva gta 1 saker i 1 ans forum oså vidare....men of topic och spam kan va lite svårt ibland... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag tycker faktiskt också det är jobbigt när någon skriver något i stil med: "Det finns redan en sån här tråd... ", eller "Spam!"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jupp... jag med (det är alltid samma personer som komenterer det också) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jupp... jag med (det är alltid samma personer som komenterer det också) som jag t.ex aja, ska sluta me de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 ja detta är riktigt sant alltid svarar nån negativt eller bara spammar med "håller med 100%" och såna skit saker dom som gör d borde få varningar och sen efter 3 typ så blir man bannad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 ja detta är riktigt sant alltid svarar nån negativt eller bara spammar med "håller med 100%" och såna skit saker dom som gör d borde få varningar och sen efter 3 typ så blir man bannad Du är väl mästare på att svara negativt(Och vara bannad)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Kom igen , var inte så negativa mot Blizz... Tycker faktiskt synd om ungen på ett sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Kom igen , var inte så negativa mot Blizz... Tycker faktiskt synd om ungen på ett sätt Jag hade hoppats på att han inte skulle komma tillbaka...och nu när han gjort det(Tyvärr)så försöker han spela nån j*vla polis som aldrig gjort nått fel!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jo.. men ändå synd om psykfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag tycker faktiskt också det är jobbigt när någon skriver något i stil med: "Det finns redan en sån här tråd... ", eller "Spam!"... Håller med till 100%!!! jag håller med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Håller med till 0%!!! jag håller inte med! Haha vad dåligt du stavar Blaque, Joey fattar ju inte ens va du menar! *Detta var bara ett exempel på ett extremt jobbig sak, när andra editerar andras post* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jaja säkert du ska alltid skriva utrops tecken och spela galen hela tiden funnylin och vart fick du namnet funnylin låter som en elefant men du kanske e en? ärligt dra till n00bsen i malmö men säkert så bor du där redan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 (redigerad) Höa höa vand döligt du ståvör Blaque, Joey pattar jö intä äns vaä dö mänar! *Dettä vår bärä ått exämpäl pa etttt äxträmt jöbbig säk, når öndrå äditarar öndrös pöst* ännu ett exempel! det kav vara jobbigt!! Redigerad 9 april, 2003 av Joey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Ovanståenda var extremt jobbigt. Räcker det inte med ett exempel?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jaja säkert du ska alltid skriva utrops tecken och spela galen hela tiden funnylin och vart fick du namnet funnylin låter som en elefant men du kanske e en? ärligt dra till n00bsen i malmö men säkert så bor du där redan Hehe...försök ta det lite lungt lilla nolla där...okej...Namnet Funnylin har jag fått från Alex i min gamla klass som kallade mig det i 4:an...förstår inte hur du får det till en elefant...jaja...du har väl en klen hjärna så jag ska inte klandra dig...Det där var tydligen inte bara ett påhopp på mig utan även på alla Malmöbor...vad har du imot dom?..Nej jag bor inte i Malmö jag bor i Linköping och planerar ingen semester i Malmö i år... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 det e jobbigt då alla skriver nekade saker på det man skriver... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Hehe...försök ta det lite lungt lilla nolla där...okej...Namnet Funnylin har jag fått från Alex i min gamla klass som kallade mig det i 4:an...förstår inte hur du får det till en elefant...jaja...du har väl en klen hjärna så jag ska inte klandra dig...Det där var tydligen inte bara ett påhopp på mig utan även på alla Malmöbor...vad har du imot dom?..Nej jag bor inte i Malmö jag bor i Linköping och planerar ingen semester i Malmö i år... hahaha ja har allt imot malmö bara o fråga deltanATOR falafeln och funnylin låter ju som en tjej men din polare tyckte nog att du var det hahaha solong Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts