Arman Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 mm...vad ska du göra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 inte flera tusen för de... men de kommer funka fint tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Råkade trycka på Null Vote , jaja inte betalas det flera tusen bara för att ett spel ska fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 när jag har lagat min dator så kommer den att funka med vc (eller så ska jag köpa nytt grafikkort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 istället för ny dator så köper man ett ps2 och ett vc till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jag gillar inte ps2 ... eller jo men det är bättre med datorer, dom kan man alldtid uppgradera, praktiskt taget ALLA spel släpps till pc (mer eller mindre), och det används till sååååå mycket mer än spel och dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) Jag skulle skita på mig... eller så laddar man ner en patch . Om det ändå inte funkar så borde man nog skaffa en ny dator fratt den gamla suuger Redigerad 8 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Inte en hel dator men kanske ett nytt grafikkort... fast jag tror jag väntar tills i höst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 fördelen med ps2 är att man inte behöver köpa nytt grafikkort Du kan självklart köra Vice City på samma Ps2 som du körde gta 3 på... men det är inte säkert att det går att köra Vice City på samma dator som du körde gta3 på.... spec.om din dator är några år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Men det är dålig grafik på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 när jag har lagat min dator så kommer den att funka med vc (eller så ska jag köpa nytt grafikkort) jag med. 1.2 Ghz AMD Thunderbird...spelar Raven shield och är snabbar än andra som har 2000+...512 mb RAM och GeForce 2 Ultra 64 mb. Den borde klara av med jag tänker ändå på att köpa ett nytt grafikkort (Ati 9800 256 mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 fördelen med ps2 är att man inte behöver köpa nytt grafikkort LOL det är ju en nackdel med ps2 (och alla andra konsoller) att de inte går att uppdatera!!!! det är ju bra att kunna uppgradera med bättre saker... grafiken på ps2 börjar ju kännas en aning gammal... och vad gjör man då? väntar på ps3??? näää ALLT är bättre med datorer (förutom att dom e så jävla bra på att bugga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts