Danne Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag undrar hur man lägger in nya banor till BF för ja vill ha flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 kan man lägga in flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 jepp, finns många maps på http://www.BattleRealm.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Min fråg var hur gör man så att dom funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Min fråg var hur gör man så att dom funkar??? ska prova mig fram...tror jag vet nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 köp: the road to rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 köp: the road to rome ska köpa road to rome.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Har R2R haft det i nåra månader nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Har R2R haft det i nåra månader nu:) har beställt road to rome...hoppas jag får det väldig snart...längtar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 M ja vill också lägga till nya banor men de funkar typ inte för mig . Jag har kunnat köra coral sea på internet de e den ända banan jag kunnat installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 OKAY..... Lägg mapsen i. /Battlefield1942/mods/bf1942/Archives/bf1942/levels. ETT STORT TIPS.Läs Readme nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Men jag läser readme varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag har testet att lägga en bana i den mappen men den går inte. men om man laddat en map kan man bara köra den på internet då eller kan man köra den me botar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Men svårt eller? Battlefield 1942 (eller vad ni har) /Mods/BF 1942/Archives/BF 1942/ levels <---- där ligger alla banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Men svårt eller? Battlefield 1942 (eller vad ni har) /Mods/BF 1942/Archives/BF 1942/ levels <---- där ligger alla banor ok ska prova de....men det e hackigt på våran dator nu... den har ju typ alla systemkrav men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts